علم الهدی : مسئولان به‌جای دفاع از “منافقان” دهه ۶۰ “مدافع شهدا” باشند

دفاع  احمد علم الهدی از اعدام ها و سرکوبهای دهه 60 و حمله به باند رفیب: شما که مدعی مدیریت این نظام هستید باید مدافع شهید و خط شهادت باشید. مدافع جلاد شدید و از منافق و جلاد دفاع می‌کنید؟
این منافقان جنایات زیادی کردند و در عملیات مرصاد وقتی وارد اسلام آباد غرب شدند، مریضان بیمارستان را همه را قتل عام کردند. حالا شما مدافع آنها شدید؟ جنایات منافقان در این کشور بی‌سابقه است و دختر بچه سه ساله را سوزاندند(!).

این حرکت بی‌ارزش نظامی و سبکسرانه که بعد از مدت‌ها نفوذ انجام دادند، مردم و ایثارگران و جریان حزب الله ما یک مدال به دست گرفت و آن مدال این بود که 30 سال قبل در عملیات مرصاد به وسیله منافقان یک عزیزی به نام رضا تیموری به شهادت رسید و بعد از 30 سال برادرش مقابل داعشی‌ها در مجلس ایستاد و مقاومت کرد و 10 تیر نیز خورد و این خانواده برای دومین بار بعد از 30 سال دومین فرزندشان در ترور شهید شد و دشمن ثابت کرد این مردم همان مردم هستند.

وی افزود: داعش مولود نامشروع منافقان هستند اما نسل سوم انقلاب برابر اینها ایستاده است و تفاوتی با نسل دوم بعد از 30 سال ندارد؛ در تمام آرامش و امنیت مجلس شورای اسلامی جلسه‌اش را اداره می‌کرد و خللی در جریان مجلس وارد نمی‌شود و در یک اتاق گیر کرده و هلاک می‌شوند، این نیروی ایثارگر ما و این پاسدار ما همچنان می ایستد که عزیز شهید 30 سال قبل در مقابل منافقان همین گونه ایستاد.

دلداده انقلاب این عناصر ایثارگر هستند و این درست نیست که کسانی که مدعی مدیریت نظام هستند از جلادهای سال 60 دفاع کنند تا فقط قدرت را به دست بگیرند و رقیب را کنار بزنند. شما باید مدافع منافقان شوید؟ هیچ جریان سیاسی نجس‌تر از منافقان نیست و روی جنایات پهلوی را نیز اینها سفید کردند. از یک جلاد حمایت می‌کنید و سبب می‌شود که ناله رهبری بلند شود که جای جلاد و شهید را عوض نکنید.تسنیم

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …