“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با تمام توان به تمام دستاوردهای تاکنونی انقلاب ما تعرض میکند. توطئه‌گری، پرونده سازی، شکنجه، اعدام و لاف و گزاف و کف‌چرانی تبلیغاتی علیه انقلاب آزادی زن، انقلاب برای زندگی بهتر و رفاه و آسایش و انقلاب برای آزادی عقیده، اندیشه تشکل و حقوق فردی ایست.
اما این جدال در حصار مرزهای ایران محصور نمانده است. در خارج کشور بارها شاهد حملات کثیف “فرقه پهلوی” و همصدا با مزدوران و عمال رژیم علیه انقلاب امروز در جامعه بوده‌ایم. این تهاجم‌ها مملو از تهاجم جنسی، فحاشی و حمله فیزیکی بوده است.
آخرین تعرض ارتجاعی شعبان‌بی‌مخ‌های “فرقه پهلویه” را در میدان ترافالگار لندن و در میتینگهای علیه اعدام شاهد بودیم.
آقای “هالو” شاعر طنز پرداز با استفاده از حقوق اجتماعیش انتقادهایی را متوجه رضا پهلوی بت این فرقه کرده بود و پاسخ انتقاداتش را با هتاکی تعرض جنسی و ضرب و جرح در این روز و در تظاهراتها و میتینگهای علیه اعدام‌های جمهوری اسلامی گرفت و این تعرض نه اولین و نه آخرین تعرض این اوباش علیه ابتدائی‌ترین حقوق پایه‌ای حتی در جوامع اروپایی و امریکایی است.
این اوباش و لات‌و‌لوتهای فرقه پهلویه را باید ترد و منزوی کرد. آنها را شناسایی کرد و به محاکمه کشید.
از دولتها و نهادهای مسئول در دنیای غرب بخواهیم که به این اوباش خطرناک و لمپن اجازه حضور در اعتراضات را ندهند.
تشکیلات حارج کشور حزب کمونیست کارگری از تمامی نیروها، شخصیتها و مدافعین اولیه آزادی میخواهد که با ترد و ایزوله کردن اوباش صادراتی رژیم و لات‌و‌لوتهای “فرقه پهلویه” بکوشند و در دفاع از انقلاب “زن،زندگی،آزادی” و سالم نگاهداشتن فضای سیاسی در خارج کشور تلاش مشترکمان را به پیش بریم.
۲۳ ماه مه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

معادلات و معاملات در حاشیه فاجعه کشتار در غزه! سیاوش مدرسی

۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ کلیت حکومت نکبت اسلامی در کشمکش “بودن و نبودن” با اکثریت قاطع …