وزیر ارشاد:”۴۰۰ حزب اللهی وارد وزارتخانه مى شوند تا تغییر به وجود آید”!واکنشها

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است:” ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید”!!

فقط به عنوان نمونه:یکی از این” جوانان حزب اللهی”مورد نظر جناب وزیر، رضا ثقتی از مدیران این وزارتخانه در استان گیلان بود که متهم به رابطه جنسی است. کاربران در شبکه های اجتماعی به سخنان وزیر حکومت واکنش داده اند. برخی واکنش ها

*«به وزیر نخبه بگویید افراد حزب‌اللهی در طراز حاج رضا ثقتی استخدام کند وزارت ارشاد به ثقتی و ثقتی‌های زیادی نیارمند است.»

*استخدام این «۴۰۰ حزب‌اللهی» به این معنی است که وزیر ارشاد کارمندان فعلی وزارتخانه خود را «به اندازه کافی حزب‌اللهی» نمی‌داند؟

*«بعد از خبر تغییر ترکیب دانشگاه تهران با ورود نیروهای حشدالشعبی، حالا وزیر ارشاد از ورود ۴۰۰ جوان حزب‌اللهی به وزارت ارشاد برای تغییر در بدنه این وزارتخانه خبر داده است!»

این جناب باید بداند که بازگشت اوضاع جامعه به قبل از آغاز انقلاب زن زندگی آزادی دیگر ممکن نیست. مردم کل ارزشها و ایده آل های حکومت اسلامی و… را زیر اعتراض و مبارزه گرفته و ضربات کوبنده ای به کل حکومت وارد کرده اند. این دستاوردهای انقلاب مردم است و براحتی قابل پس گرفتن نیست. گورتان را گم کنید

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …