اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری در مورد اوباش سلفی

بار دیگر باندهای مرتجع سلفی همسو با جمهوری اسلامی تحرکات خود را در برخی شهرهای کردستان شروع کرده و از جمله در سنندج و سقز دست به جنایت زده اند.

تازه ترین جنایت آنها در سقز در روز سه شنبه ٣ مرداد بود که فاروق رشیدی، کارگر ساختمانی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندند. فاروق پدر یک کودک شش ماهه بود. در روز ۲۹ تیرماه نیز کریم قوامی و برادرش را مورد حمله قرار دادند که متاسفانه کریم قوامی جانش را از دست داد.

باندهای اوباش سلفی همان نقشی را ایفا می‌کنند که مزدوران مکتب قرآن و‌ جماعت مفتی زاده در سال‌های ۵۷ و ۵۸ بازی می‌کردند. باید آنها را گوشمالی داد و سر جایشان نشاند.

در شرایطی که مردم کردستان در تدارک سالگرد انقلاب زن زندگی آزادی هستند، جمهوری اسلامی دست این باندها را باز گذاشته تا فضا را علیه مردم ناامن کنند و سدی در مقابل مردم انقلابی و جنبش قدرتمند بیححابی ایجاد کنند. مردم کردستان بویژه در جنوب کردستان که شاهد تحرکات این باندهای مزدور و مرتجع هستند باید وسیعا به میدان بیایند و حرکتی توده ای و وسیع را سازمان دهند. هر درجه بسیج مردم در مقابل باندهای تبهکار سلفی، مردم را علیه جمهوری اسلامی نیز مستقیما تقویت میکند.

باید از جمله در سقز و سنندج تجمعات وسیع توده ای را سازمان داد و خواهان دستگیری و مجازات قاتلین فاروق رشیدی و کریم قوامی شد. حول این خواست می‌توان مردم هرچه بیشتری را به میدان آورد٫

لازم به یادآوری است که سال گذشته زنان و مردان معترض دارسیران در مریوان در مقابل مزاحمت های اوباش سلفی دست به فعالیت متحدانه و دسته جمعی زدند و سلفی ها را قاطعانه عقب راندند.

مردم مبارز کردستان!

شهرهای خود را به میدان مبارزه توده ای و اجتماعی تبدیل کنید. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری کلیه فعالین اجتماعی، زنان و جوانان انقلابی ‌‌همه مردم معترض را به سازماندهی مقاومت و تعرض علیه داعشی های سلفی فرا میخواند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٤ مرداد ١٤٠٢

٢٦ جولای ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

به کنگره حزب کمونیست کارگری بیایید! کنگره سیزدهم حزب کمونيست کارگرى در ژوئن ۲۰۲۴ برگزار مي‌شود، کنگره علنى است و ورود براى عموم آزاد است!

سیزدهمین کنگره حزب کمونيست کارگرى ایران در ماه ژوئن در یکی از شهرهای اروپا برگزار …