کارت سوخت۳۰ میلیون تومانی و تجمع کامیونداران در اعتراض به سهمیه سوخت در تهران

کارت سوخت۳۰ میلیون تومانی و تجمع کامیونداران در اعتراض به سهمیه سوخت در تهران.وب‌سایت «اقتصاد ۲۴» در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت که مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده، اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم و کارت سوخت به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موضوع خرید و فروش کارت سوخت حتی امکان ثبت در دفتر اسناد نیز برای این معامله اعلام می‌شود.

اقتصاد۲۴- برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

در اعتراض به این وضعیت صبح امروز (شنبه،‌ 8 اردیبهشت)، کامیون‌داران تهران در اعتراض به نداشتن سهمیه سوخت در حاشیه اتوبان بابایی تجمع کردند.به گزارش ترابران، در این تجمع، رانندگان کامیون‌های خود را در حاشیه اتوبان پارک و پلاکاردهای اعتراضی روی آنها نصب کرد‌ه‌اند. اعتراض آنها به نداشتن یا قطع سهمیه سوخت است. «گازوئیل برای کار کردن نداریم»، «هیچ مسئولی پاسخگو نیست» و «در سال جهش تولید با مشارکت مردم، سوخت گازوئیل نداریم» نمونه‌هایی از جملات اعتراضی آنها است.

اینرا هم بخوانید

پارلمان کانادا طرح قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد

مجلس عوام کانادا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با اتفاق آرا طرح قرار دادن سپاه پاسداران …