آزادشان کنید! سعید تمجیدی، امیرحسین مرادی و محمد رجبی باید فورا آزاد شوند


جمهوری اسلامی تحت فشار اعتراضات مردم در ایران و در سطح جهانی ناگزیر شد اعدام سعید تمجیدی، امیرحسین مرادی و محمد رجبی را موقتا متوقف کند. اما این تنها گام اول است. اولین گام پیشروی ما مردم و عقب نشینی جانیان حاکم. باید اعتراض و توفان تویتری و اجتماعی را تا آزادی فوری جوانانی که جرمی بجز شرکت در تظاهرات خیابانی ندارند ادامه داد. این عزیزان باید فورا و بدون قید و شرط آزاد بشوند. آزادشان کنید!
مردم ایران حق دارند اعتراض کنند، حق دارند علیه شرایط غیر قابل تحملی که جنایتکاران حاکم بوجود آورده اند دست به تجمع و تظاهرات بزنند و هیچ نیروئی تحت هیچ بهانه ای حق ندارد معترضین را تحت تعقیب قرار بدهد و بازداشت کند چه برسد به آنکه آنها را به زندان و اعدام محکوم کند. اعدام در ایران باید برای همیشه متوقف شود!
اعدام در همه جای دنیا قتل عمد دولتی است، اعدام همه جا و به هر جرمی جنایت است، ولی در ایران اعدام جنایت مضاعف است. در ایران بیگناهان اعدام میشوند. حتی بر اساس قوانین کشورهائی که هنوز مجازات اعدام در آنها ممنوع نشده، اعدامها در ایران جنایت آشکار است. مجرمین در ایران نه محکومین به اعدام، بلکه محکوم کنندگان به اعدام هستند.
هدف جمهوری اسلامی از اعدامها سرکوب و ارعاب جامعه است. اعدام اسلحه حکومت اسلامی برای مرعوب کردن جامعه و جلوگیری از اعتراضات و مبارازت بر حق مردم است. باید این سلاح را از دست جانیان حاکم خارج کرد.
امروز محور مبارزه علیه اعدام و حکومت اعدامها در ایران مبارزه برای لغو حکم اعدام سعید تمجیدی، امیرحسین مرادی و محمد رجبی است. دنیا را با پیام “آزادشان کنید” بر سر حکومت اعدامها خراب خواهیم کرد!
سعید تمجیدی، امیرحسین مرادی و محمد رجبی باید فورا و بدون قید وشرط آزاد شوند. آزادشان کنید!
اول مرداد ۱۳۹۹، ۲٢ ژوئیه ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

روز جهانی کارگر روز حقیقت است– حمید تقوایی

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …