آقای جاوید رحمان دست نگه دار!

خب فکر کنم بعد از مدتها یک شب هم شده می توانیم با خیالی آسوده بخوابیم چرا که حاج آقا رئیسی خیالاتی خوبی در سر دارند. پیغام و پسغام برای بهروز وثوقی فرستادند که برگرد ایران که تو رویتخم چشم ما جا داریو احمد زید آبادی همه را خبر دار کرده است که از طرف “خط نامشخص” با ایشان تماس گرفتند و گفتند احمد آقا چه نشسته ای که حاج آقا رئیسی” درخواست‌شان دریافت انتقادات، نظرات و پیشنهادات” از سوی شماست ایشان هم شوکه شده اند و هم ذوق زده گفتند:” اگر بخواند چرا که نه؟”یکی به جاوید رحمان و دیگران بگوید یک کم دست نگه دارید جلاد رخت جلادی اش را می خواهد دربیاورد . بالاخره هر آدمی تغییر پذیر است. چطور سروش میتواند ولتر شود حاج آقا رئیسی نمی تواند منتسکیوی یا چه میدانیم گاندی شود.
از خدا که پنهان نیست از بنده حقیر خدا چه پنهان که بنده هم خوشحال شدم و اشک شوق در دیدگانم نشست. اگر مسلمانی را ترک نکرده بودم در میانه نماز مغرب و عشاء نماز غفیله را به جا می آوردم، چرا که از خواب غفلت بیدار شدم. البت میشود نماز جعفر طیار را هم خواند اما این نماز طولانی و خسته کننده است کی حال دارد 300 بار تسبیحات اربعه را ذکر کند.
همه می دانند که خدا جای حق نشسته، دنیا همین جور هر دم بیلی نیست که؛ بالاخره اینقدر این احمد آقا زیدآبادی حرص و جوش خورد که مملکت داری این جوری نمیشود و با همین دست فرمون یکراست ته دره میرویم گوش شنوایی پیدا کرده.تا کور شود آنهای (مثل من) که چشم ندارند ببینند حکومت دارد یک دست میشود و جمهوری اسلامی اصلاح پذیر است.
جناب زید آبادی محض محکم کاری تاکید کردند:” لذا تصمیم گرفتم با توجه به مجموعۀ امکانات و محدودیت‌های آقای رئیسی، آنچه را به صلاح کشور و کمک به گذر ایران از این وضعیت اسفبار می‌دانم، به طورِ صریح و روشن و بدون هرگونه سانسور، هر از گاهی به صورت مکتوب به دفتر وی ارسال کنم و چنانچه به اندازۀ مثقالی هم مؤثر افتد، خالی از ارزش نخواهد بود.” ایشان شکست نفسی فرمودند حرفهای ایشان کیلو کیلو ارزش مند است.ایشانقول دادند:” من مجموعۀ این مکتوبات را حفظ خواهم کرد تا روزی که امکان نشر عمومی آنها در مجموعه‌ای فراهم شود.” ما هم امیدواریم که اینکار را بکنند تا در فردای تاریخ برای همگان درس عبرت شود که جلادها هم مشاور می خواهند. و کی بهتر از احمد زید آبادی. مثلا این تاج زاده باید برود از زید آبادی یاد بگیرد که همین جوری نمی پرند وسط که سپاه باید بساط اش را جمع کند و برگردد به پادگان. مگر کشکه. پس کی آنوقت از کیان اسلام و حسابهای بانکی و قاچاق تریاک و رسیور و سیگار و مشروبات الکلی و چادر نماز و… بگیر تا هر چه که شما فکرش را بکنید دفاع کند. اگر تاج زاده جلو زبانش را میگرفت شاید جز “صاحب نظرانی” میشد که نظرش برای ” صلاح کشور و کمک به گذر ایران از این وضعیت اسفبار” میخواستند.
محض اطمینان توصیه میکنیم که احمد زیدآبادی به عنوان اولین مثقال به حاج آقا رئیسی توصیه کنند تا احمدی نژاد پته خودش و آقا را روی آب نریخته “جمع اش کنند” فکر کنم زیادی با آقا امام زمان دیدار میکند. حالا خودمانیم این مهدی صاحب الزمان یک جورهای دودوزه باز است. در حالی که حضرت آقا جانشین بر حق اش است با یک کسی مثل احمدی نژاد هم در تماس است. بهرحال تفرقه بینداز حکومت کن همین وقتها معنی می دهد. و توصیه میکنیم که مثقال دوم احمد آقا زیدآبادی این باشد که خود امام زمان را جمع اش کنند و از او بپرسند که اصلا اهل نماز و روزه است و چون مات و مبهوت تو چشمای حاج آقای رئیسی ذل زد، خب دیگه … ایشان میتوانند به حاج آقا رئیسی خدمات حقوق بشری شان در سال 67 را یاد آور شوند.

اینرا هم بخوانید

تلاش بیهوده برای بازسازی خاکریز حجاب – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …