آمار جانباختگان زمین لرزه استان کرمانشاه به 579 تن افزایش یافت

ایرنا:مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، از افزایش شمار جانباختگان زمین لرزه 7.3 ریشتری استان به 579 تن خبر داد.آرتین کمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بتازگی اجساد 10 تن دیگر از کشته شدگان زلزله شناسایی شدند که مربوط به شهرستان سرپل ذهاب هستند.
وی ادامه داد: از این 10 جسد، یک مورد مربوط به مصدومان حادثه زلزله است که در بیمارستان جان خود را از دست داد و 9 جسد دیگر نیز توسط کمیته تجسس شناسایی شدند.
کمالی افزود: از مجموع جانباختگان زلزله 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان، 518 تن از اهالی شهرستان سرپل ذهاب هستند که هویت یک نفر آن ها هنوز شناسایی نشده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: در شهرستان های ثلاث باباجانی 23 نفر، دالاهو 19 نفر، قصرشیرین 16 نفر، کرمانشاه و اسلام آبادغرب نیز هر کدام یک نفر جان خود را بر اثر زلزله از دست دادند.
وی گفت: همچنین شهر محل سکونت یکی دیگر از قربانیان حادثه زمین لرزه مشخص نیست.
کمالی در پایان گفت: اسامی کامل جانباختگان حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه در سایت سازمان پزشکی قانونی کشور وجود دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 12 هزار و 386 مصدوم نیز داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته 77 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …