آمریکا ممنوعیت ورود افراد از اروپا را تمدید می‌کند

ایالات متحده قصد دارد ممنوعیت ورود افراد از اروپا به آمریکا را تمدید کند. احتمال می‌رود تدابیر پیشگیرانه در این کشور نیز تشدید شوند. شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به بیش از سه هزار تن رسیده است.

 ترامپ اعلام کرد که ممنوعیت ورود از اروپا به آمریکا و همچنین تدابیر اعمال شده دیگر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور تمدید و حتی تشدید خواهد شد. او عصر دوشنبه، یازدهم فروردین (۳۰ مارس) در یک نشست خبری در محوطه بیرونی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که اجرای این تدابیر می‌تواند کمک شایانی به جلوگیری از شیوع بیماری در خاک آمریکا کند. 

ترامپ اواسط ماه مارس همزمان با انتشار گزارش‌ها مبنی بر آغاز همه‌گیری کرونا در آمریکا ورود اتباع اروپایی حوزه شنگن به ایالات متحده را به مدت یک ماه ممنوع کرد. این ممنوعیت اندکی بعد اتباع بریتانیایی و ایرلندی را نیز در برگرفت. اتباع آمریکایی ساکن در اروپا، دیپلمات‌ها و اروپایی‌های دارای اجازه کار طولانی مدت در آمریکا از این حکم مستثنی هستند. این ممنوعیت یک ماهه اواسط آوریل به پایان می‌رسید. ترامپ در سخنان روز دوشنبه خود مشخص نکرد که این ممنوعیت تا چه زمان تمدید خواهد شد.دویچه وله

اینرا هم بخوانید

۳۵ صفحه اینستاگرامی به اتهام «ترویج سبک زندگی غربی» در اصفهان مسدود شد

پلیس جمهوری اسلامی ۳۵ صفحه اینستاگرامی را به اتهام «ترویج سبک زندگی غربی» مسدود کرد …