آمورش و پرورش: 5 کلیپ مدارس توسط دشمن ساخته شده/ دشمن در برخی از بخش‌ها موفق شده

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵ کلیپ منتشر شده درباره مدارس در فضای مجازی، توسط دشمن و فضاهای رسانه‌ای‌ آنها ساخته شده است.دشمن می‌خواهد ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی را بزند و دنبال این است که اگر این ستون فقرات فرهنگی با مشکل مواجه شود، دشمن موفق خواهد شد؛ هر چند دشمن در برخی از بخش‌ها موفق شده، اما ما نخواهیم گذاشت آموزش و پرورش در این میان آسیب ببیند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین ادراک عمومی و واقعیت‌های موجود در جامعه است تا به واسطه آن بتواند رفتارهای اجتماعی مورد نظر خود را در جامعه شکل دهد. دشمن در حوزه مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که یک نمونه از آن را اخیراً در آموزش و پرورش شاهد بودید، برعلیه ما گام برمی‌دارد و به دنبال این است که اعتماد عمومی مردم را با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی و حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و… را نسبت به کلیت نظام تغییر دهد.

پنج کلیپ منتشرشده در فضای مجازی توسط دشمن و فضاهای رسانه‌ای‌شان به صورت کاملاً هدایت شده انجام شد و حالا در فضای آموزش و پرورش در حال از بین بردن اعتمادی است که مدیر و یک معلم به عناصر فرهنگی می‌کنند.برگفته از فارس

اینرا هم بخوانید

جمهوری اسلامی: از “سبک زندگی ایرانی اسلامی” تا عرضه “لباس عفیفانه”!

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تصویب سند “سبک زندگی ایرانی اسلامی” …