آیا واقعا پرچم شیر و خورشید نماد ملی ست- شمی صلواتی

پرچم شیر و خورشید نماد تبعیض و نابرابریست، ضد زن است نماد بدتری مذهب شيعه هم است 《شیعه گری ست》

تصویر《شیرنر》 بعنوان شیر خدا 《امام اول شیعیان 》 نشان امامت، رهبر مذهبی 《خامنه‌ای》 و یا پادشاه《محمدرضا پهلوی 》صاحب قدرت و حاکم بر ایران و مدافع تشیع در تقابل با کافران است《مبارزه با روشنفکران برابری طلب و آزایخواه،》 رهبر معنودی چه شاه، باشد چه شیخ فرقی نمی کند در طول تاریخ هر دو باهم بودند بی رحم و جانی بودند حافظ و مدافع شیعه گری بودند. دارای یک منافع و با هم در همه جنایتها شریک بودند….

آیا واقعا همه مردم در ایران شیعه هستند؟من تردید دارم
و اگر هم باشند من بی دین و کمونیست این نماد ارتجاعی . مذهب زده را تائید نمی‌کنم و ارزشی برای پس مانده های این فرهنگ ارتجاعی، دوران فئودالی قائل نشدم و نمی‌شوم….

ما می دانیم که اکثریت اعظیمی از مردم باور مذهب ندارند……
پرچم شیر و خورشید نماد مردسالاری ست و ضد زن است چون تصویر حک شده بر آن شیر نر است به این معنی که مردان برترند و مقدمترند، می خواهند به ما بگویند جامعه ایران مردانه است…در حالیکه امروز این زنانند که جامعه را به سوی برابری سوق می دهند….

پس از انقلاب مشروطیت نمایندگان مجلس برای توجیه رنگ های پرچم ایران چنین استدلال کردند:

سبز : رنگ مورد علاقه پیامبر اسلام و رنگ دین اسلام است . بنابراین به عنوان ارزش اعتقادی مردم ایران در بالای پرچم قرار مى گیرد.

سفید:نشانه صلح و دوستی و پاکدامنی است همچنین رنگ مورد علاقه زرتشتیانی است که هزاران سال با صلح و صفا در این سرزمین زندگی کرده اند. بنابراین سفید به عنوان دومین نماد ایرانیان در پرچم ایران قرار مى گیرد.

سرخ:که نشانه خون است و نیز چنین استدلال مى کردند که آزادی میهن با خون جوانان وطن به دست آمده است.از سوى دیگر خون شهید در اسلام به وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه امام حسین مورد احترام ملت ایران است و به این جهت سومین رنگ پرچم ایران باید سرخ باشد.» حمل این پرچم به هر بهانه ای متناقض با ارزشهایی انسانی و غیر دمکراتیک است. چون این سوال پیش می‌آید که .آیا همه مردم ایران مسلمان و دارای فرهنگ و ارزشهایی اسلامی هستند؟ حمل این پرچم یعنی احیای جاهلت و ضدیت با ارزشهای انسانی و از همه مهمتر یعنی اعلام جنگ با انسانهای آزایخواه و لایک.

قبل هم گفتم رنگ قرمز نشان خون ریخته شده امام حسین بعنوان سروارآزادگان است، انگار در ایران آزاده ی وجود نداشت و حسین مقدمتر و مقدستر است….
.

ناسیونالیستهای ایرانی بدتری طلبند و پرچمهای دیگری از قبیل کمونیست‌ها. ناسیونالیستهای کورد و آذری و بلوچ و گیلاکی 《گیلکستان》را تحمل نمی کنند تا بحال چندین اکسیون اعتراضی علیه جمهوری اسلامی را به خشنونت کشيدند

این پرچم باعث و بانی جدائی هاست، ضد انسانی و ضددموکرات و مدرنیسم است،،،
توسط یک باند ارتجاعی به رهبری شهرام همایون به یک صنعت تبدیل شده است با سودهای فراوان‌،
اگر قرار باشد مردم ایران در رفاه و سعادت و با احترام به برابری و حق شهروندی. برابر در کنار هم زندگی کنند. این پرچم بی ربط است و باید دور انداخت شود و بجای آن پرچم جدیدی را طراحی و به نماد ملی تبدیل کرد
این پرچم اسلامی است بر اساس ارزش‌های اسلامی به پرچم ایران تبدیل شد..یک پرچم وارادیست….》
۴نوامبر ۲۰۲۲میلادی. شمی صلواتی

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …