از زیربنای الاغ تا بوسه پیامبر- اصغر کریمی

خامنه‌ای روز ۵ اردیبهشت در میان جمعی از جمعیت کرایه‌ای گفت: «بوسه پیامبر بر دستان پینه‌بسته یک کارگر بالاترین تجلیل از کار و کارگر است».
خمینی اقتصاد را زیربنای الاغ نامید و در یک تقسیم کار شیادانه اسلامی، زیربنا نصیب آیت‌الله‌ها و آقازاده‌ها شد و بوسه پیامبر نصیب کارگران!
خامنه‌ای: «کار و کارآفرین دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادیِ تحمیلی دشمنان بر ملت ایران هستند».
در نگاه خامنه‌ای و طبقه حاکم، کارفرما که سرمایه و کارخانه و سودهای کلانش حاصل کار کارگران است کارآفرین! میشود و کارگر همکار او! و هر دو همکار آقا و آقازاده‌ها!
خامنه‌ای: «اسلام برای کار و عمل، ارزش و احترام ذاتی قائل است و براساس آموزه‌های قرآنی و روایی، تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال، همچون عبادات، عمل صالح محسوب می‌شود».
مردم معنی احترام ذاتی و معنی نان حلال را و طفیلی‌های حاکم خاصیت نان حرام را در این ۴۵ سال بخوبی فهمیده‌اند!
خامنه‌ای: «دنیای مادی برای کارگر، صرفاً به عنوان وسیله تولیدِ ثروت، اهمیت قائل است اما اسلام به علت قائل بودن ارزش مبنایی برای کار، کارگر را نیز دارای ارزش ذاتی می‌داند».
اختیار دارید! کارگر همیشه برای سرمایه‌دار ارزش ذاتی داشته است. اما کارگران میگویند ارزش ذاتی یعنی مادیات و ثروتی که خودمان تولید میکنیم را از حلقومتان بیرون میکشیم، بوسه پیامبر هم ارزانی خودتان باد!
خامنه‌ای: «تحقق شعار جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است. در این صورت، مشکلات کاهش می‌یابد و با تقویت اقتصاد کشور، دست کارگر هم پر می‌شود.»
دست کارگران با تولید هر چه بیشتر در این ۴۵ سال خالی‌تر شده و جیب یک اقلیت پرتر. این مکانیزم جامعه بیرحم سرمایه‌داری است و نوع اسلامی مافیایی‌اش بسیار بیرحم‌تر.
خامنه‌ای: «جامعه کارگری و خانواده‌های محترم آنها حدود نصف جمعیت کشور هستند و اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود».
حال کارگران با نجات از شما یک درصدی‌ها خوب خواهد شد. حال مردم هم در آنصورت خوب میشود.
خامنه‌ای: «تضمین امنیت شغلی از مهمترین مسائل است. کارگری که با قناعت و نجابت مشغول کار است باید به آینده شغلی خود اطمینان داشته باشد».
شاه‌بیت این اراجیف همان کلمه قناعت و نجابت است که مدام به کارگر القا میکنند تا کارگر را نجیب و سربراه و قانع بار بیاورند البته همراه با وعده بهشت. کارگران نجابت‌شان را با مشت‌های گره کرده و قیام‌ برای سرنگونی شما نشان خواهند داد!
خامنه‌ای: «ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت».
فعلا که تحریم‌ها بساط «کسبه تحریم» را پر رونق کرده است.
خامنه‌ای: «مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی نیروی کار، به پیشرفت کشور و افزایش سطح کیفی کار کمک می‌کند و به نفع کارگران و کارفرمایان است».
تا بحال که اینطور بوده که با هر پیشرفتی در این زمینه کارفرمایان محترم! کارگران نجیب! زیادی را بیکار و بیچاره‌تر کرده‌اند و کارگران با چنگ و دندان برای بیرون کشیدن سهمی از دسترنج خود از حلقوم اراذل حاکم مدام در اعتصاب و اعتراضند.
خامنه‌ای: «مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها می‌‌توانند در کنار آموزش‌های نظری، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هم ارائه و با دادن گواهینامه مهارتی، به اشتغال صحیح و راحت جوانان کمک کنند».
این پروژه مدتی است با اعزام گله آخوند به مدارس و دانشگاه‌ها کلید خورده است!‌
خامنه‌ای: «تبدیل شدن کار به ارزش در اذهان عمومی موجب افزایش میل و اشتیاق به کار میشود. در این صورت هر کارگری در نگاه مردم، یک انسان ارزشمند می‌شود و جوانان هم در فرآیند تولید بهتر نقش‌آفرینی می‌کنند؛ در حالی که امروز متأسفانه برخی جوانان نه میل به کار دارند نه در جستجوی آن هستند و برخی هم فقط پشت‌ میزنشینی را کار می‌دانند».
اولا کارگر در نگاه مردم همیشه یک انسان ارزشمند بوده. اما برای شما پفیوزها اینطور که فرمودید به درجه‌ای که میل بیشتری به کار داشته باشد و سود بیشتری برای انگل‌های حاکم ایجاد کند ارزشمند میشود!
ثانیا، کار ارزش می‌آفریند و ارزش مستقیما به جیب انگل‌‌‌ها سرازیر میشود.
ثالثا، جوانان دو دسته‌اند اقلیت کوچکی آقازاده و از ژن برتر! و اکثریت بزرگی که توسط آن اقلیت به فقر و محرومیت محکوم شده‌اند. نیروهای مسلح و دستگاه مذهب هم وظیفه‌شان حفظ منافع همان اقلیت کوچک است.
خامنه‌ای: «مسئله بیمه‌ها برای جامعه کارگری مهم است. سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی هم مدت‌ها پیش ابلاغ شد و رئیس جمهور دستور تهیه آئین‌نامه‌ را داد اما در عمل، کارها جلو نرفته و سیاست‌ها اجرا نشده است».
رسیدیم به جای قشنگ! سخنرانی. تعریف و تمجیدها کنار رفت و وعده‌های عملی نشده جایش را گرفت. ولی جناب آقا نگران بیمه کارگران نباشید. بوسه پیامبر برایشان کافی است!
خامنه‌ای: «هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است اما این کار به درستی انجام نمی‌شود که مسئولان بانکی باید توجه و اقدام کنند».
مسئولان و مافیای اسلامی به اعتبارات بانکی زیادی توجه! دارند به همین خاطر چیزی به سمت تولید نمیرود.
خامنه‌ای: «آمریکایی‌ها مشخص کنند که به چه حدی از عقب‌نشینی ایران در مسئله هسته‌ای قانع خواهند شد؟»
آمریکایی‌ها را نمیدانیم اما مردم ایران نه هسته‌ای میخواهند، نه موشک، نه بمب، نه اسید، نه تیغ، نه شلاق، نه حکومت اسلامی و تا آخرش هم میروند.
خامنه‌ای: «انشاءالله بیشتر و بهتر و پیشرفته‌تر از این سلاح‌ها نیز تولید خواهد شد».
انشاء‌الله هر مقدار از این سلاح‌ها که لازم باشد را برای در هم شکستن نیروی سرکوب و سرنگونی حکومت نحس‌تان بکار خواهیم گرفت!

اینرا هم بخوانید

حکومت در حال زوال و شرایط استخدام – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …