حزب کمونیست کارگری: اسماعیل بخشی رهبر محبوب کارگران باید آزاد شود!

وکیل اسماعیل بخشی خبر داده است که این فعال کارگری هنگام ملاقات با خانواده اش از هوش رفته است و این باعث شده است که خانواده او احساس کنند که او را از دست داده اند. اسماعیل بخشی پس از آن بهوش آمده است.

این خبرها و خبرهای دیگری که از وضعیت اسماعیل بخشی به بیرون درز میکند نشان میدهد که اسماعیل بخشی زیر فشار و شکنجه شدید قرار دارد. حکومت کثیف اسلامی با شکنجه اسماعیل بخشی میخواهد از کارگران هفت تپه و کل مردم سرنگونی طلب انتقام بگیرد و به کارگران ضرب شست نشان دهد. این تلاش و تقلایی مذبوحانه و محکوم به شکست است. کارگران و مردم ایران جمهوری اسلامی را حکومت زندان و شکنجه و جنایت میشناسند و به همین دلیل قاطعانه علیه آن ایستاده اند. کارگران، معلمان، بازنشستگان، دانشجویان و زنان مصممند خودرا از شر مافیای منفور حاکم خلاص کنند. هیچ درجه از توحش و زندان و بربریت نمیتواند این فضای اعتراض و انقلاب و سرنگونی طلبی را عقب براند.

اسماعیل بخشی و همه کارگران و معلمان زندانی در قلب مردم جای دارند. صدای آنها همه جا شنیده میشود. با شکنجه و زندانی کردن رهبران محبوب کارگران، حاکمین اسلامی تنها و تنها کارنامه خودرا سنگین تر میکنند. راهی برای بقای این حکومت وجود ندارد. گناه اسماعیل بخشی اینست که علیه سرمایه داران حریص و مفتخور بپاخاسته است و از خواستهای بحق کارگران و اداره شورایی و زندگی انسانی دفاع کرده است. گناه اسماعیل بخشی اینست که به زندگی زیر خط فقر و بیکاری و بی تامینی اعتراض کرده است. حاکمین منفور میدانند که این صدا در جامعه قدرتمند و گسترده است. این جنبش در جامعه همه گیر است. کارگر و بازنشسته و دانشجو و زن و مرد از اسماعیل بخشی و کارگران زندانی حمایت و پشتیبانی میکنند و اعلام میکنند که حکومت سرمایه داران مفتخور و بی خاصیت و حریص، حکومت آخوند و اسلام و پاسدار و ارتجاع باید گورش را گم کند. هیچ تلاش و تقلا و قلدری و زورگویی ای نمیتواند حکومت بحران زده و منزوی و به سراشیب افتاده را از مرگ نجات دهد.

حزب کمونیست کارگری همه کارگران و معلمان و دانشجویان و همه مردم را به اعتراض به زندانی کردن و شکنجه اسماعیل بخشی فرا میخواند. این صدا را باید قدرتمندتر کنیم و شکنجه گران را زیر فشار سنگین تری قرار دهیم. رفتار جنایتکارانه با اسماعیل بخشی را همه جا با صدای رسا محکوم کنیم. اسماعیل بخشی و همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی باید آزاد شوند.

نابود باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی برابری حکومت کارگری

حزب کمونیست کارگری ایران

٥ اسفند ٩٧، ٢٤ فوریه ٢٠١٩

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …