حزب کمونیست کارگری ایران: اسماعیل بخشی نماینده محبوب کارگران نیشکر هفت تپه آزاد شد

امروز هشتم آبانماه اسماعیل بخشی چهره محبوب و نماینده کارگران نیشکر هفت تپه از زندان اوین آزاد شد و مورد استقبال اعضای خانواده و شماری از دوستدارانش که در آنجا جمع شده بودند قرار گرفت. آزادی اسماعیل بخشی یک رویداد مسرت بخش است و بی تردید همه کارگران و مردم را به وجد آورده است.

اسماعیل بخشی با وثیقه هفتصد و پنجاه میلیون تومانی آزاد شده است و دیگر آزاد شدگان نیز ناچار به سپردن وثیقه های سنگین شده اند. خواست بحق کارگران و مردم اینست که اسماعیل بخشی و دیگر آزاد شدگان بدون قید و شرط آزاد شوند و احکام سنگین زندان برای همه آنها کاملا ملغا و دور انداخته شود. هیچ توجیهی برای دستگیری و تعیین احکام زندان برای این عزیزان قابل قبول نیست.

حزب کمونیست کارگری آزادی اسماعیل بخشی را به او به خانوده اش و به همه کارگران نیشکر هفت تپه که تا لحظه آخر بر آزادی بخشی پافشاری کردند و همه کارگران و مردم  شاد باش میگوید. این آزادیها نتیجه فشار مبارزات خود ماست و باید این فضای مبارزاتی را فعالتر و گسترده تر به پیش ببریم. تمامی زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط آزاد شوند. پرونده های امنیتی برای فعالین اجتماعی و کارگری باید دور انداخته شود.

پیش بسوی شوراها

پیش بسوی اعتصابات سراسری

حزب کمونیست کارگری ایران

۸   آبان  ٩٨،  ٣٠ اکتبر  ٢٠١٩

اینرا هم بخوانید

گرامیداشت اول مه توسط کارگران هفت تپه، بازنشستگان کشوری و تامین کرمانشاه و بازنشستگان تامین اجتماعی اراک

۱ مه ۲۰۲۴: اطلاعیه ۳: کارگران هفت تپه و بازنشستگان کشوری و تامین کرمانشاه اول مه …