اصغر کریمی: استقبال پرشور از فراخوان اعتصاب ۳ آذر

فراخوان اعتصاب عمومی و سراسری در روز پنجشنبه ۳ آذر با استقبال وسیعی در جامعه مواجه شده است. جوانان محلات دهها شهر از فراخوان حمایت کرده اند و شهر به شهر با انتشار پوسترهایی به اعتصاب فراخوان داده اند. جوانان محلات تهران در فراخوانی مشترک با «جوانان سراسر ایران»، خواستار برگزاری اعتراضات همزمان با اعتصاب در خیابان‌های سراسر کشور در روز پنجشنبه سوم آذرماه شدند. دانشجویان پیشرو دانشگاه و جمعی از فعالین حقوق زن و تعداد بیشماری از کاربران مدیای اجتماعی با انتشار پست هایی در گروههای مدیای اجتماعی و یا به اشتراک گذاشتن فراخوانها به این حرکت پیوسته اند. در رسانه های فارسی زبان نیز فراخوان اعتصاب عمومی در ۳ آذر پوشش داده شده است.

فراخوان به اعتصاب عمومی در سراسر کشور در روز سوم آذر را حزب کمونیست کارگری، کومه له (سازمان کردستان حزب کمونیست ایران) و مرکز همکاری احزاب کردستان فراخوان داده اند.

حزب کمونیست کارگری همه مردم ایران، کارگران مراکز صنعتی و خدماتی، دانشجویان و دانش آموزان، معلمان، مغازه داران و بازاریان و کارکنان کلیه ادارات را فراخوانده است که روز پنجشنبه سوم آذر با دست زدن به اعتصاب عمومی و سراسری، و همزمان با تجمعات و تظاهرات های گسترده، همبستگی مان را با مردم بپاخاسته کردستان اعلام کنیم و انقلاب را با تمام قوا تقویت کنیم.

انقلابی که ده هفته است در سراسر کشور به جریان افتاده است میرود که قاتلان مردم کردستان، قاتلان مردم زاهدان، قاتلان نداها و مهساها، نیکاها و کیان پیرفلک ها و قاتلان دهها هزار فعال سیاسی را سرنگون کند. انقلابی که هدفش سرنگونی حکومت فاسد و عقب‌مانده مذهبی و ضد زن و ضد انسان است.

هرچه اعتصاب چهارشنبه همه جانبه تر و گسترده تر باشد حکومت اسلامی را به مرگ نزدیک تر خواهد ساخت.

اصغر کریمی

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …