بساط انتخابات جمهوری اسلامی در خارج کشور را باید جمع کرد!

قراراست ۲۹ اردیبهشت (۱۹ مه) جمهوری اسلامی مضحکه انتخاباتش را در خارج کشور هم برگزار بکند. تعدادی از آدمکشان با سابقه حکومت که از فیلترهای شورای نگهبان و خامنه ای عبور کرده اند کاندید این نمایش انتخاباتی هستند.

برای همه مردم در داخل و خارج کشور روشن است که مردم در ایران حق انتخاب ندارند. نه آزادی بیان و اعتراض و تشکل دارند، نه حزب و سازمان مخالفی آزادی فعالیت دارد و نه مردم امکان رای دادن به نمایندگان واقعی خود را دارند، نه نیمی از جمعیت یعنی زنان انسان به حساب میایند. تازه اگر همه اینها هم تامین بود رئیس جمهور حکومت اسلامی جز پاسداری از جنایت و دزدی و دستگاه تحجر و مذهب کاری برای انجام دادن ندارد که نفعی به حال مردم داشته باشد. ملی اسلامی ها و توده ای ها و اکثریتی های منفور و بی آبرو هر چهار سال یکبار تبلیغ میکنند که باید بد را در مقابل بدتر انتخاب کرد تا اوضاع بدتر نشود. و هر چهار سال یکبار بدون یک ذره شرم با همین استدلال ها برای حکومت عمر میخرند. اما این فشار مبارزه و اعتراضات مردم و فضای اعتراضی جامعه است که جنایتکاران حاکم را به جناحهای مختلف و به اصطلاح “بد” و “بدتر” تقسیم میکند و در صفوف آنها انشقاق ایجاد میکند نه همراهی با این یا آن جناح حکومت.

مردم شریف ایران نه فقط برای این به اصطلاح انتخابات مشروعیتی قائل نیستند بلکه کل حکومت و ساختار و قوانین و در یک کلام کل این نظام را به رسمیت نمیشناسند. درخارج کشور نیز باید جبهه قدرتمند و هرچه وسیعتری در مقابل کل این حکومت و شیادان و پادوهای ملی اسلامی شکل داد و بر سرنگونی تمام عیار این حکومت پافشاری کرد. مبارزه قاطع علیه کل حکومت و رسوا کردن مبلغین شرکت در مضحکه انتخابات تنها راه درستی است که مقابل مردم قرار دارد. این تنها برخورد اصولی و مردمی در برخورد به انتخابات حکومت اسلامی است. همه سران این حکومت کارنامه ای پر از جنایت و سرکوب دارند و تجربه نشان داده است که به هر درجه ای که تنور انتخابات حکومت گرم شود به همان درجه تعرض این حکومت به مردم بیشتر خواهد شد. رای ندادن وسیع مردم اعتماد بنفس را از آنها میگیرد، قدرت سرکوبشان را، هر کس که از صندوق بیرون بیاید، کمتر میکند و آنها را بیشتر و بیشتر به جان هم می اندازد.

در خارج کشور میتوانیم کاری کنیم که بجز سفارتی ها و پادوهای توده ای، اکثریتی، یعنی همانها که دهه شصت مخالفان حکومت را به لاجوردی ها لو میدادند، و مفتخورهای وابسته به حکومت کسی به صندوق هایشان رایی نیندازد و روز ۱۹ مه را به روز رسوایی بیشتر اراذل و اوباش حکومت تبدیل کینم. در مقابل صندوق های حکومت در سفارتخانه ها و کنسولگری های حکومت تجمع مخالفان حکومت برپا میشود. وسیعا به این صف بپیوندید.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۸ مه ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …