اطلاعیه خبری کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: اسعد رامین و داوود رحیمی زیر شکنجه نیروهای اطلاعات سپاه ارومیه جانباخته‌اند

بنا به خبر منتشر شده دو تن از پنج شهروند اهل نقده که اوایل شهریور ماه در این شهر بازداشت شده بودند، دو نفر از آنان به نامهای، اسعد رامین و داوود رحیمی، برادر همسر اسعد رامین، زیر شکنجه نیروهای اطلاعات سپاه ارومیه جانباخته‌اند. پیشتر به تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ (۱ سپتامبر ۲۰۲۱)، در نزدیکی روستای قارنا نیروهای اطلاعات سپاه اتومبیل سایپا متعلق به اسعد رامین را به رگبار بسته‌ و هر دو را بازداشت کرده بودند و اسعد از ناحیه ران زخمی و داوود نیز مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته بود. این خبر می افزاید که آنان زیر شکنجه عوامل سپاه پاسداران به قتل رسیده اند.

جمهوری جهل و جنایت اسلامی همچنان برای بقای خود دست و پا می زند. شکنجه میکند، اعدام سازمان می دهد و طی بیش از یک هفته اخیر موج حملات وحشیانه اش علیه احزاب اپوزیسیون و مردم ساکن در مناطق مرزی کردستان عراق را شدت بخشیده است. این تقلا های ضد انسانی نشان از قدرقدرتی رژیم هار و زخم خورده اسلامی نیست بلکه گویای استیصال، زعف، زبونی و درماندگی حکومت در برابر موجی از اعتراضات و اعتصابات کارگری و خشم و نفرت عمومی مردم در سراسر کشور است. جمهوری اسلامی برای بقا راهی جز توحش و آدمکشی ندارد. مردم اما عزم جزم کرده اند این دستگاه سرکوب را با عناصر و باندهایش به زیر بکشند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری به خانواده و بستگان اسعد رامین و داوود رحیمی تسلیت می گوید و از مردم شهر نقده و دیگر شهرهای کردستان می خواهد در محکومیت جنایات رژیم اسلامی دست به اعتراض زده و خواهان آزادی دیگر دستگیرشده گان شوند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۲۹ شهریور۱۴۰۰ ، ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتراض و اعتصاب عمومی در روز ۱۲ اردیبهشت

«شبکه زن زندگی آزادی» در اعتراض به احکام اعدام، جنگ علیه زنان و فقر و …