اطلاعیه شماره هفت کمپین آزادی کارگران فولاد: ما توجیه نمیخواهیم، ما خودمان توجیه کننده هر توجیه پذیر و توجیه کننده ایی هستیم!

این بیانیه را در سراسر جهان پخش کنید تا مردم دنیا بدانند حکومت اسلامی ایران با چه کسانی طرف هست. کارگرانی آگاه و مصمم و متکی بخود که حرفشان حجت است و با هیچ ترفند حکومت اسلامی از خواستهای خود دست نمیکشند. کارگرانی که میخواهند زندگی بهتری بسازند، کارگرانی که میخواهند دنیا را فتح کنند!

اطلاعیه کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز

همکاران عزیز و گرامی
در جلسه برگزار شده بین عده ایی از همکاران و دادستان قرار بر این شد که طی یکی دو روزه آینده همه برادران ما از بند آزاد شده و عده ایی برای توجیه شدن چند روز بیشتر در بازداشت بمانند.
ما نام این توجیه را خط و نشان کشیدن و داغ کردن میگذاریم. آقای دادستان ، خط و نشان ها و گوش پیچیدنها از آن مجرمانیست که خلاف کرده و پایبند به هیچ اصول و اعتقادی نیستند.
شخصی که دارای اعتقاد و آرمان و هدف است و مفتخر به یدک کشیدن عنوان کارگریست و مال و داراییش متبرک به عرق پاک جبینش است توجیه نمی خواهد. شخصی که میگوید حاضر نیست بدون زحمت حقوقی دریافت کند و برای راه اندازی تولید با چنگ و دندان سینه آسفالت های خیابان را چنگ میزند و حنجره میدرد که من مواد اولیه میخواهم تا تولید کنم و نان حلال دربیاورم و اقتصاد مملکتم را رونق بخشیده و شکوفا کنم ، این شخص توجیه نمی خواهد.
ما با عملکرد خود و تحمل ریاضت ۵ساله ایی که پشت سر گذاشتیم و در کوران مصائب بدون کوچکترین لغزشی سختی ها را پشت سر گذاشتیم ، ما توجیه نمی خواهیم.
ما خودمان توجیه کننده هر توجیه پذیر و توجیه کننده ایی هستیم. این بهانه ها و این سنگ اندازی ها در جهت تاخیر در آزادی همکاران عزیزمان ما را قانع نکرده و باز هم اعلام میکنیم. اولین و آخرین و مهم ترین اولویت ما آزادی سریع و بی قید و شرط برادران و همکارانمان از بند می باشد.
به امید آزادی دوباره پولادین مردان شیر صفت و رونق و شکوفایی دوباره شرکت بزرگ گروه ملی صنعتی فولاد اهواز
کمپین آزادی کارگران فولاد از همگان میخواهد به یاری کارگران رزمنده و آزاده فولاد شتافته و با ابراز همبستگی گسترده و جهانی با کارگران ، حکومت را وادار کنند نه فقط زندانیان را آزاد کند بلکه به خواستهای کارگران جامه عمل بپوشاند.
کمپین آزادی کارگران فولاد
٢٨ آذر ماه ١٣٩٧/١٩ دسامبر ٢٠١٨

اینرا هم بخوانید

تجمع بخش های مختلف بازنشستگان در کرمانشاه و چند خبر دیگر

اعتراضات هر روزه بخشهای مختلف بازنشستگان در شهرهای مختلف ادامه دارد. امروز هشتم خردادماه در …