اطلاعیه شماره ١٥ کمپین آزادی اسماعیل بخشی: پرونده سازی جدید برای علی نجاتی عضو هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

مقامات دادستانی برای علی نجاتی عضو هیات مدیره سندیکا در شعبه سوم دادسرای اندیمشک پرونده جدیدی با موضوع اخلال درنظم عمومی و هدایت اعتصابات کارگران، علیه وی مطرح کردند  و اکنون در بازداشت گاه امنیتی اهواز بسر میبرد.

جمهوری اسلامی ایران که زیر فشار کوبنده اعتصاب و اعتراضات کارگران هفت تپه و فولاد است و همبستگی بین المللی و میلیونی با این کارگران را شاهد است، مشغول پاپوش دوزی های تازه بر علیه فعالین کارگری است.

اخلال در نظم عمومی و اتهامات صد من یک غاز حکومت برای سرکوب مردم، تشبثات کثیف و بسیار آشنایی است، اینها هر وقت خواستند بکشند گفتند مفسد فی الارض ،  و هر گاه خواستند دهانها را ببندند گفتند مخل نظم عمومی و اکنون میخواهند با رهبران کارگری تسویه حساب کنند و از اتهام “هدایت اعتصاب کارگران” !! حرف میزنند. عجب اتهام بزرگی!!

حکومت اسلامی البته کور خوانده است با دستگیری اسماعیل بخشی و علی نجاتی دید که نه فقط کارگران ساکت نشدند، بلکه دهها اسماعیل بخشی و علی نجاتی سر بر آوردند، و دنیا علیه این حکومت به تکاپو افتاد و رفتار سرکوبگرانه  حکومت را محکوم کرد.

به گفته وکیل ایشان، آقای نجاتی دارای بیماریهای قلبی و عروقی و کلیه و پروستات میباشد. و این دستگیری و شکنجه و سلول انفرادی و بازجویی های طولانی و فشار روحی و جسمی برای این کارگر رزمنده بسیار خطرناک است.

علی نجاتی تا کنون با خانواده و وکیل خود تماسی نداشته است.

هر اتفاقی برای علی نجاتی  بیفتد، مستقیما حکومت اسلامی و جلادان و شکنجه گران این حکومت مسئول هستند.

کمپین آزادی اسماعیل بخشی از همگان دعوت میکند بهر طریق ممکن به این سرکوبگریهای حکومت اسلامی اعتراض کنند.  و باید در سراسر جهان به اعتراضات خود ادامه دهیم تا حکومت مجبور شود اسماعیل بخشی سپیده قلیان و علی نجاتی را آزاد کند.

کارگر هفت تپه آزاد باید گردد!

کمپین آزادی اسماعیل بخشی

١٤ آذر ١٣٩٧/ ٥دسامبر ٢٠١٨

 

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …