اطلاعیه شماره ١٩ کارزار دستگیر شدگاه دی‌ ماه ۹۶: حمايت اتحاديه پست كانادا از آزادى دستگير شدگان اعتراضات اخير

در ادامه اقدامات كارزار براى آزادى دستگيرشدگان اخير، سهيلا دالوند و داود آرام از طرف كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسی با اتحاديه پست كانادا تماس گرفتند و خواهان حمايت اين اتحاديه از آزادى دستگيرشدگان شدند.

در بخشى از نامه اتحاديه پست كه به حکومت اسلامى ارسال گرديده نوشته شده است كه اين اتحاديه خواهان آزادى تمامی زندانيان سياسی از جمله كارگران زندانى می‌باشد. رئيس اين اتحاديه از وضعيت بازداشت شدگان اعتراضات اخير ابراز نگرانى كرد. اتحاديه خواهان آزاد شدن تمامی زندانیان سیاسی و کارگری بوده و از وضعيت بازداشت شدگان اخير ابراز نگرانی كردند وخواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط همه معترضین شدند.


متن ترجمه شده نامه اتحاديه پست را در زير ملاحظه می‌كنید. 

از طرف پنجاه هزار عضو اتحاديه پست كانادا مايلم نگرانی های شدید خود را در رابطه با وضعیت هزاران نفر که در طول و پس از اعتراضات دسامبر ٢٠١٧ دستگير شده اند، ابراز نمايم. اينجا لازم است به سخنان شارون براو کل کنفدراسیون اتحادیه های کارگری بین‌المللی اشاره كنم كه گفته است: “اصلاحات دموکراتیک، از جمله برابری جنسیتی و احترام به آزادی اجتماعات تشکل وبیان، تنها مبنایی است که می‌تواند عدالت اجتماعی واقعی را به دست آورد. جدا كردن سلطه نظامی و قدرت روحانیون بنیادگرا بر اقتصاد و در زندگی روزمره جهت مهيا كردن چشم اندازى براى رفاه مشترک و امنيت اقتصادی بسیار مهم است. مردم ایران به شدت نیاز به سرمایه گذاری براى ايجاد اشتغال و درآمد مناسب دارند. در سطح جهاني مذاكره و صحبت در رابطه با برنامه اتمى ايران مهم می‌باشد.

برای احترام به حق مردم برای یک زندگی شایسته، ما خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط همه معترضین هستیم.

ما همچنین خواهان آزاد شدن تمامی زندانیان سیاسی و کارگری هستیم. اخیرا بسیاری دستگیر شده اند و ما نگرانی‌خود را مبنی بر اینکه این زندانیان هنوز در زندان و تحت شرایط ناشناخته هستند، ابراز می‌کنیم.

مایک پالسک

رئیس ملی اتحادیه کارگران پست کانادا

 

كارزار آزادى دستگيرشدگان اعتراضات ٩٦ ‘ از روز دوشنبه دوم بهمن ماه ١٣٩٦ برابر با ٢٢ژانويه ٢٠١٨ با ابتكار كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسی آغاز به كار كرده است و اقدامات وسيعی را در سطح بين المللی جهت آزادی دستگيرشدگان اعتراضات اخير در دستور کار خود قرار داده است. از شما آزاديخواهان و مدافعين آزادی زندانيان سياسی دعوت می‌كنيم به اين كارزار بپيونديد و صداى بازداشت شده گان اخير و خانواده هايشان باشيد.

 

كميته مبارزه براى آزادى زندانيان سياسی

سيزدهم مارس ٢٠١٨

آدرسهاى تماس:
ایمیل:
shiva.mahbobi@gmail.com
وبلاگ: https://zendanisiasi.wordpress.com
فیسبوک: www.facebook.com/IranZendaniSiasi
 گروه تلگرام:
https://t.me/joinchat/FdkV_0DYe3cpv15fNIxmTg
اینستاگرام:
@cfppi

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …