اعتراضات دانش آموزان به برگزاری حضوری امتحانات در شهرهای اصفهان، یزد، سمنان،زنجان، چهار محال، گلپابگان و قزوین..

این هفته دانش آموزان در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات در شهرهای اصفهان، یزد،سمنان،زنجان، چهار محال بختیاری، گلپابگان و قزوین در مقابل اداره آموزش و پرورش دست به تجمع اعتراضی زدند. دانش آموزان خواهان برگزاری مجازی امتحانات به علت شیوع گسترده کرونا هستند.جمهوری اسلامی با لاقیدی کامل و با سیاستهای ضد انسانی اش خود عامل شیوع کرونا است. در شرایطی که کرونا هر روز تعداد زیادی قربانی میگیرد و بیشتر از هر زمانی باید از تجمعات حضوری خودداری کرد، آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات نهایی گرفته است. خطر گسترش کرونا آنهم در مدارس و بویژه در این دوره امتحانات آخر سال بسیار جدی بوده و بدرست دانش آموزان و خانواده هایشان در برابر این سیاست ضد انسانی حکومت ایستاده و خواهان برگزاری مجازی امتحانات آخر سال تحصیلی هستند. تصاویر وفیلم از این اعتراضات

زنجان چهارشنبه 15 اردیبهشت:امروز دانش آموزان دبیرستانی زنجان در اعتراض به حضوری بودن امتحانات در وضعیت کرونایی درمقابل اداره آموزش و پرورش دست به تجمع زدند .

اصفهان

یزد

https://www.instagram.com/p/COaCAWipBwa/

چهار محال بختیاری

مهر،قزوین:قزوین- دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات نهایی مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کردند.

گلپایگان

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …