اعتراض به قانون جدید پناهنده پذیری سوئد; دوشنبه 24 آگوست ساعت 11 در مقابل اداره مهاجرت یوتبوری شماره 2 Vestagatan مقابل اداره مهاجرت

اطلاعیه
به اطلاع می رسانیم که روز دوشنبه 24 آگوست بار دیگر در مقابل اداره مهاجرت در یوتبوری دست به تجمع خواهیم زد و به قانون جدید پناهنده پذیری که سوئد که قرار است در آینده به تصویب برسد اعتراض می کنیم و خواستار رسیدگی مجدد به همه پرونده های موجود در سوئد هستم.
نه به قانون جدید، بازگشت به قانون پناهندگی قبل از 2016
اقامت دائم، نه موقت
روز دوشنبه بار دیگر با در دست گرفتن پلاکاردهای به زبان سوئدی به نشانه من به ایران برنمی گردم شکنجه شوم، من برنمی گردم تا بدلیل عقیده و باور سیاسی زندانی شوم، من به ایران برنمی گردم با مجازات اعدام مواجه بشوم، من از حق پناهندگی خود نمی گذرم، حق پناهندگی حق مسلم ماست، به ما منسفانه برخورد کنید، جان پناهجو هم ارزش دارد و ما هم انسان هستیم و اخراج ها را متوقف کنید، در مقابل اداره مهاجرت دست به تجمع خواهیم زد.
روز دوشنبه 24 آگوست ساعت 11 در مقابل اداره مهاجرت یوتبوری شماره 2 Vestagatan مقابل اداره مهاجرت. از همه پناهجویان مستقل از باور سیاسی و مذهبی و همه مردمی که با تصویب چنین قوانینی مخالف هستند، می خواهیم در این گردهمایی بطور گسترده شرکت نمایند و در این روزها پناهجویان را تنها نگذارند.
از همه پناهجویان ایرانی و افغان و دیگر پناهجویان نیز می خواهیم به طور گسترده در این گردهمایی شرکت نمایند.
همبستگی، فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …