اعتصاب سرویس‌های حمل و نقل فولاد اهواز

رانندگان سرویس‌های حمل و نقل کارگران شرکت گروه ملی اهواز دست به اعتصاب زده اند.رانندگان: ۲ ماه حقوق معوقه طلب داریم.گزارش برگرفته از ایلنا ضمیمه است. روزنه

***

گزارش ایلنا در این مورد:رانندگان‌ سرویس های کارگران شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، در اعتراض به ۲ ماه حقوق معوقه و عدم تمدید دفترچه های بیمه خود از شهریورماه سال جاری، از روز گذشته ۲۱ آذرماه دست به اعتصاب زدند.

لازم به ذکر است، قرارداد رانندگان سرویس های گروه ملی فولاد خوزستان تا پایان اردیبهشت ماه جاری با شرکت پیمانکار شفق بوده است و پس از آن هیچ قراردادی با آنها منعقد نشده است.

یکی از رانندگان سرویس های گروه ملی فولاد با اشاره به این نکته که ما از سال ۱۳۹۵ تا کنون هیچگونه افزایش حقوق نداشته ایم، افزود: به همه کارکنان شرکت ۲ ماه حقوق پرداخت شده است، ولی به رانندگان هیچ توجهی نشده در صورتیکه هزینه های خودروهای ما زیاد است.

وی تصریح کرد: در پی اعتراض دیروز ما، علیدادی مدیر حمل و نقل گروه ملی فولاد وعده هایی به ما داده و ۱ ماه حقوق پرداخت کرده اند، ولی هنوز ۲ ماه دیگر طلب داریم، علاوه بر آن بیمه های ما از پایان شهریور ماه تا کنون پرداخت نشده است.

اینرا هم بخوانید

تنش وخط و نشان کشیدن باندهای حکومتی در جریان بررسی اعتبارنامه‌ نمایندگان در مجلس دوازدهم

رسانه های رژیم گزارش داده اند در جریان بررسی اعتبازنامه نمایندگان مجلس حکومت، بین باندهای …