انتخاب و رای مردم سرنگونی جمهوری اسلامی است

جمهوری اسلامی شش کانگستر آدمکش را در مقابل مردم قرار داده است و با تمام توان تلاش میکند آن مهره ای که دستانش بیشتر از بقیه خون آلود تر است را درون ویترین چهار ساله بعدی  این نظام قرار دهد.

جمهوری اسلامی با حاکم کردن قوانین نزدیک به چهار دهه از جنس داعش بر گرده مردم تا به امروز که بجز فقر، فلاکت، زندان، کشتار، تن فروشی، اعتیاد، کودکان خیابانی، حقوقهای معوقه دو ساله، بیکاری گسترده، به تعطیل کشانیدن مراکز کار، ایحاد فضای امنیتی علیه فعالین کارگری و تشکلهایشان، تخریب محیط زیست و در یک کلام محروم نمودن جامعه ای هشاد میلیونی از ابتدایی ترین حقوق خود چیز دیگری به ارمغان نیاورده است، میکوشد تا با اجرای دور دیگری از این مضحکه همچنان برای چهار سال دیگر این تباهی را تمدید و آنرا افزایش دهد.

شش کاندید جنایتکار که در مناظره مضحکه انتخاباتیشان هر یک دیگری را مسئول کلاشی، دزدی، اعدام و تباهی جامعه معرفی میکند، تنها و تنها بخاطر حفظ نظام در لجن فرو رفته اسلامی شان است. این گاز گرفتنها را مردم بهشان تحمیل کرده اند.

مردم طی حاکمیت این رژیم اشکال عقب زدن کل نظام اسلامی را تجربه کرده اند. آرزوهای اصلاح طلبانه و وعده هایشان مبنی بر گزینه بد بجای بدتر دیگر بسر آمده است.

مردم مبارز و آزادیخواه شهرهای کردستان هیچگاه به این حکومت و هیچ یک از  مهره هایش که کارنامه ای جز قتل و کشتار زیر بغل ندارند آری نگفتند و در مقابلش ایستادند.

مردم سراسر کشور دیگر بیش از این تحمیل نزدیک به چهار دهه تباهی و فلاکت را نمی پذیرند و به سیرکی بنام انتخابات کمترین توهم را ندارند. اوضاع و شرایط کنونی بر بستر اعتراضات گسترده کارگری و نارضایتی عمومی مردم از یک عمر سیه روزی این را میطلبد که کل جامعه نمایش مسخره جمهوری اسلامی بنام انتخابات را تبدیل به اعتراض علیه موجودیت نظام سراپا توحش و بربریت اسلامی کنند.

همانگونه که کارگران خشمگین و داغدیده معدن یورت که در سوگ همکارانشان و عدم دریافت یکسال و نیم دستمزدهای معوقه شان اتومبیل کلیددار اعدام و تباهی این نظام را مورد تعرض خود قرار دادند، مردم نیز میتوانند با همان خشم و تنفرشان از کارنامه سی و هشت ساله این حکومت بساط مضحکه انتخاباتی و صندوقهایشان را هم برچینند. انتخاب و رای مردم سرنگونی جمهوری اسلامی است.

 

۱۹ اردیبهشت ۹۶

۹ مه ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …