اکانت توییتر ۱۵۰۰ تصویر نتیجه بیش از ۷۰ آزمایش دانش آموزان مسموم شده را منتشر کرد

اکانت توییتر ۱۵۰۰ تصویر نتیجه بیش از ۷۰ آزمایش دانش آموزان مسموم شده

در رشته‌توییت زیر نتیجه‌ی بیش از ۷۰ آزمایشی که از دانش‌آموزان مسموم شده بدستمان رسیده را منتشر میکنیم. نکته ۱: تمامی آزمایش‌ها بخاطر حفظ امنیت فرستنده بازنویسی شده‌اند. نکته۲: برای حفظ امنیت افراد به شهر و نام مدرسه اشاره نشده است اما مشخصات گاز و علائم مسمومیت‌ها نوشته شده.

نکته ۳: متخصصان بر این باورند که این نوع آزمایش‌ها و نتایج آنها نمی‌توانند در تشخیص نوع گاز کارساز باشند. ما صرفا برحسب وظیفه آنها را منتشر میکنیم تا شاید با احتمال کمی به کسی در فهم این مسمومیت‌ها و نوع این گازها کمکی کرده باشد. آزمایش‌ها به تدریج اضافه می‌شوند.

آزمایش ۱: در مدرسه‌ی الف ابتدا بویی شبیه تینر حس شده است و سپس دانش‌آموزان دچار سرگیجه، تهوع، سردرد، بی‌حسی دست و پا شده و برخی از آنها خون بالا می‌آوردند و یا از هوش می‌رفتند.

آزمایش ۲: در مدرسه‌ی ب ابتدا بویی شبیه آشغال ترشیده حس شده است و سپس دانش‌آموزان دچار سردرد، سستی پا، لرزش فک، تهوع، سوزش گلو، سرفه و تنگی نفس شدند.

آزمایش ۳: در مدرسه‌ی ج ابتدا بویی شبیه مرکبات گندیده حس شده است و سپس دانش‌آموزان دچار سردرد، لرز، تپش قلب، گلودرد، سرگیجه، ضعف بینایی، تهوع، تنگی‌نفس شده و برخی برای مدتی دچار فلجی شدند.

آزمایش ۴: در مدرسه‌ی ب ابتدا بویی شبیه وایتکس (پیشتر کسی از همین مدرسه گفته بود بویی شبیه تینر) حس شده است و سپس دانش‌آموزان دچار سردرد، سستی پا، لرزش فک، تهوع، سوزش گلو، سرفه و تنگی نفس شدند.

آزمایش ۵: از مدرسه‌ی د اطلاعات دقیقی در مورد بوی گاز و علائم مربوطه در دست نیست.

آزمایش ۶: در مدرسه‌ی هـ ابتدا بویی شبیه بوی مرکبات گندیده حس شده است و سپس دانش‌آموزان دچار تهوع، سردرد، سوزش گلو، تنگی نفس، تاری دید شدند و برخی از دانش‌آموزان هم تشنج کرده و برای مدتی فلج شدند.

اینرا هم بخوانید

ادعای زندان اصفهان در باره محدودیت تلفنی و ملاقات توماج صالحی

خبرگزاری حکومتی ایرنا با درج اطلاعیه زندان اصفهان مدعی شده که تماس تلفنی و ملاقات …