ادامه حملات تروریستی شیمیایی به مدارس، تجمعات کادر درمان بیمارستان تهران و…

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۳۵۰:ادامه حملات تروریستی شیمیایی به مدارس، تجمعات کادر درمان بیمارستان تهران کلینیک و دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دو خبر دیگر

– حملات شیمیایی به مدارس ادامه دارد و امروز خبرهایی از این نوع حملات در مدارس دخترانه کوثر و ستایش در اهواز گزارش شد. در آبادان نیز بنا بر خبر منتشر شده و تایید روابط عمومی آموزش و پرورش باغ‌ملک مجموعاً ۵۴ نفر در دو مدرسه دخترانه عفت و فروغ کوی آل خورشید مسموم شدند. اعتراضات علیه این سیاست تروریستی حکومت گسترده است و مردم با شعارهای مرگ بر حکومت کودک کش، حمله شیمیایی به مدارس محکوم است صدای اعتراض خود را بلند میکنند.

– روز شنبه ۲۰ اسفند کادر درمان  بیمارستان تهران کلینیک در اعتراض به وضع بد معیشتی و سطح نازل حقوقها و  فشار سنگین کاری با شعار  وزیر بی کفایت استعفا استعفا تجمع کردند و با فریاد بیشرف، بیشرف با نیروهای سرکوب حکومت که در تلاش متفرق کردن آنها بودند، درگیر شدند.  در همین رابطه در این روز کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام  در مقابل ستاد این دانشگاه تجمع کردند.

-روز شنبه ۲۰اسفند کارگران فصلی در نیشکر هفت تپه در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و قراردادهای کاری  شان  و وضع بد معیشتی خود  دست به اعتصاب زدند.

– ساعت هشت صبح روز جمعه ۱۹ اسفند مراسم خاکسپاری محسن شجاعی برجویی که بدست حکومت به قتل رسید در گلستان فولادشهر برگزار شد. محسن شجاعی بعلت شرکت در مراسم بزرگداشت مهسا موگویی از جانباختگان انقلاب دستگیر شده بود. او  بر اثر شکنجه‌های زیاد و ضربات باتوم و تزریق دارو به کما رفته و بعد از بستری شدن در بیمارستان خورشید در اصفهان، جان خود را ازدست داد. مامورین اطلاعاتی  خانواده محسن شجاعی را تحت فشار گذاشته و تهدید کرده بودند که حق ندارند علت فوت فرزندشان را اعلام کنند و باید اعلام کنند که بر اثر کرونا فوت شده است. مراسم های گرامیداشت محل اعلام انزجار مردم از حکومت و جنایاتش است.

-خبر دیگر مربوط به تجمع اعتراضی شماری از مردم معترض در روز هجدهم اسفند بر مزار کیان پیرفلک کودکی است که بدست حکومت به قتل رسید. میثم پور فلک پدر کیان و افرادی از خانواده های جانباختگان انقلاب نیز در این تجمع حضور داشتند و با در دست داشتن عکس کیان خشم و نفرت خود را نسبت به  حکومت کودک کش جمهوری اسلامی اعلام داشتند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱ مارس ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

دو روز مهم اعتراضی برای معلمان در سراسر کشور

فراخوانهای بسیاری به مناسبت اول مه روز جهانی کارگر داده شده است. در کنار فراخوان …