حمله به ٧ مدرسه دخترانه، بیانیه وزارت کشور رژیم: دستگیری ١٠٠ نفر به اتهام حمله به مدارس

وز شنبه ۲۰ اسفند در استان‌های خوزستان، کردستان، گیلان؛ جمعا به ٧ مدرسه دخترانه دوباره حمله شیمیایی و گازی شده است. در جریان این حملات تعدادی از دانش آموزان مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

ستاد حقوق بشر قوه قضائیه روز شنبه، ۲۰ اسفند، در گزارشی اعلام کرده «۳۰ متخصص برجسته وزارت بهداشت» در تهیه آن نقش داشته‌اند، آورده است که نتیجه کار این کمیته تحقیق نشان می‌دهد که «بخش اندکی یعنی کمتر از ۱۰ درصد دانش‌آموزان یک ماده محرک که از نوع گازهای جنگی، خطرناک و کشنده نبوده، استنشاق کردند و بخش اعظمی نیز تحت تاثیر آثار روحی و روانی و اضطراب قرار گرفتند.»

در خبر دیگری وزارت کشور حکومت در بیانیه جدیدی درباره “برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس” منتشر کرده و می گوید:”در استانهای فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند”.

حمله به مدارس کار باندهای حکومتی ضد زن” آنش به اختیارها و سربازان گمنام امام زمان” و… است این دیگر برای مردم ثابت شده است. تقلاهای حکومت و دروغ پراکنی مبنی بر اینکه “معترضان” و گروههای مخالف نظام این حملات را انجام داده اند، تلاش و تقلا یی برای سرپوش گذاشت بر ابعاد جنایات وحشبانه جمهوری اسلامی است

اینرا هم بخوانید

ادعای زندان اصفهان در باره محدودیت تلفنی و ملاقات توماج صالحی

خبرگزاری حکومتی ایرنا با درج اطلاعیه زندان اصفهان مدعی شده که تماس تلفنی و ملاقات …