انقلاب زنانه: راه حل مقابله با جنگ افروزی های جمهوری اسلامی، سرنگونی هر چه سریعتر رژیم است؛ مردم! بپاخیزیم!

شامگاه شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، برای اولین بار جمهوری اسلامی با صدها پهپاد و ده‌ها موشک کروز به سمت خاک اسرائیل حمله کرد. گرچه جملگی توسط جنگده‌های اسرائیل و با همکاری آمریکا و بریتانیا و اردن و مصر، منفجر شده و حتی به خاک اسرائیل هم نرسیدند و عدم توان نظامی رژیم عیان شد، اما برای سرکوب داخلی مصارف معینی برای جمهوری اسلامی دارد. 

از همان شب اراذل و اوباش و قاتلان حکومتی با دهانهای کف کرده و حیدرحیدر گویان در نقاط مختلف شهر تهران، اقدام به نمایش اقتدار پوشالی نموده و گویا با حمله نظامی جمهوری اسلامی به اسرائیل، خیابانهای تهران را فتح کرده‌اند؛ همین اقدام نشانی از هدف معین جمهوری اسلامی برای ایجاد و تشدید فضای امنیتی و نظامی در داخل کشور همزمان با اولتیماتوم برخورد با زنان بی‌حجاب از شنبه ۲۵ فروردین است تا از پیشروی زنان و انقلاب زن زندگی آزادی علیه حکومت آپارتاید جنسیتی و از طوفان اعتراضات احتمالی مردم ایران علیه گرانی و تورم و فقر و فلاکت و بی‌حقوقی‌های گسترده جلوگیری برای سرنگونی این رژیم است.

برای جمهوری اسلامی که در یک حمله اسرائیل به کنسولگریش در سوریه، هفت مقام ارشد سپاه پاسدارن به هلاکت رسیدند، بسیار سخت بود که به اسرائیل پاسخی ندهد و نیاز درون حکومتی را که بر جنگ افروزی استوار است را تامین نکند. جمهوری اسلامی حکومتی است که با تولید بحران و بازتولید آن زیست میکند و یک هدف این حمله، ایجاد بحرانی جدید برای برون رفت از بحرانهای داخلی و خارجی موجود است.

یک بُعد دیگر این جنگ افروزی، تبعات اقتصادی بسیار بدی برای مردم ایران است که با حقوق های ریالی هزینه های دلاری پرداخت میکنند. پهپادها و موشک هایی که با هزینه مردم ایران ساخته شده، جملگی در آسمان دود شدند، اما دود آن به چشم مردم ایران می رود و از همان شب دلار از مرز ۷۰ هزار تومان رد شد و این یکی از ضرباتی است که به مردم ایران وارد می‌شود که صد البته خشم مردم را چندین برابر و عمیق‌تر خواهد کرد.

انقلاب زنانه بر این باور است که به هر شکلی درگیری نظامی و امنیتی بین جمهوری اسلامی و اسرائیل ادامه یابد و گسترده تر شود، آنچه برای زنان و مردم ایران مهم است نابودی رژیم اسلامی و رهایی از این وضع بشدت بحرانی است که هر روز عمیق تر میشود و جهنمی که رژیم برای مردم ساخته را تحمل‌ناپذیرتر میکند. لذا انقلاب زنانه تاکید دارد که توده مردم ایران باید متحدانه و همبسته تر از قبل به میدان بیایند و نقش خود را در پایان دادن به این وضع ایفا کنند.

انقلاب زنانه بر مبارزه پرقدرت زنان جسور و انقلابی ایران علیه تمامی مصادیق “آپارتاید جنسیتی” از جمله “حجاب” و “تفکیک جنسیتی” در بستر انقلاب زن زندگی آزادی تاکید موکد دارد و از تمامی فعالین پیشرو، مبارز و انقلابی دانشجو، معلم و کارگر، از تمامی کسبه و بازاریان میخواهد که خود را برای اعتراضات سراسری و اعتصابات سراسری و ایجاد زمینه برای اعتصاب عمومی آماده کرده و سازمان دهند. تنها راه نجات مردم ایران سرنگونی جمهوری اسلامی است. ما باید بتوانیم انقلاب زن زندگی آزادی را به پیروزی برسانیم تا رها شویم.

انقلاب زنانه یک جبهه دیگر جنبش سرنگونی و انقلاب زن زندگی آزادی را در خارج کشور می‌داند، لذا باید با هدف “بایکوت جمهوری اسلامی” باید اعتراضات خارج کشور را سازمان داد و برای تحقق آن، خواست قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی، بستن سفارتخانه ها و کنسولگریهای جمهوری اسلامی، اخراج رژیم از تمامی سازمانها و نهادهای بین المللی از جمله یونیسف و سازمان جهانی کار، بیش از پیش مقابل جامعه جهانی گذاشت.

ما هیچ راهی نداریم جز اینکه پیروز این جنگ نابرابر شویم تا نجات میلیونها انسان را رقم بزنیم!

نابود باد جمهوری اسلامی

پیروز باد انقلاب زن زندگی آزادی

انقلاب زنانه

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتراض و اعتصاب عمومی در روز ۱۲ اردیبهشت

«شبکه زن زندگی آزادی» در اعتراض به احکام اعدام، جنگ علیه زنان و فقر و …