باندهای “جمنا”:موسوی تبریزی دراعدام های67 مسئولیت قضایی داشته. موسوی صحت ندارد

سایت تدبیرو ابسته به باند دولتی ها به نقل از باندهای گرد آمده در” جمنا”؛موسوی تبریزی: دراعدام های67 من مجلس بودم نه دادگاه

رسانه های وابسته به جمنا(تشکیلاتی که ابراهیم رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلی معرفی کرده است) در یک گزارش جنجالی نام شماری شخصیت های اصلاح طلب حامی روحانی را به عنوان کسانی که در ایام اعدام های سال 67 مسئولیت قضایی داشتند، منتشر کرد. ابتدا محسن آرمین با سندی درباره کذب بودن این گزارش ارائه کرد و اکنون سید حسین موسوی تبریزی با ارائه مستنداتی اعلام می کند که سال 67 نماینده مجلس بوده و مسئولیت قضایی نداشته اما ابراهیم رئیسی معاون دادستان تهران بود.

 

موسوی تبریزی که با سایت انصاف نیوز گفت و گو کرده است در واکنش به گزارش خبرگزاری فارس درباره ی مسوولین قضایی سال ۶۷ گفت: «این ادعا که من در سال ۶۷ دادستان انقلاب بوده‌ام دروغ محض است. من در سال ۶۷ و ۶۸ در قوه قضاییه نبوده‌ام بلکه نماینده‌ی دوره‌ی سوم مجلس بودم».

خبرگزاری فارس ادعا کردکه دادستان کل انقلاب در سال ۶۷ موسوی تبریزی بوده است. همچنین در متن ادعایی این کانال تمامی مناصب قضایی سال وقوع اعدام های ۶۷ به افرادی در جناح چپ از جمله موسوی خوپینی‌ها، [مرحوم] موسوی اردبیلی، موسوی تبریزی، مجید انصاری و محسن آرمین نسبت داده شد. این گزارش به صورت هماهنگ در کانال های هواداران رییسی به طور گسترده باز نشر شد

موسوی تبریزی در این باره گفت: . رییسی بعد از آقای لاجوردی جانشین دادستان انقلاب تهران بود و این موضوع را از خود آقای رییسی باید بپرسید. از سال ۶۲ دادستان انقلاب تهران و دادستان کل کشور ادغام شده و جدا نبوده است».
پیش از این محسن آرمین نوشت : من از سال ۶۵ تا ۶۸رایزن فرهنگی در لبنان بودم. من هیچ‌گاه نیروی قوه‌قضاییه یا نیروی انتظامی و… نبوده‌ام.

اینرا هم بخوانید

ورود تانک‌های اسرائیلی به «مرکز» رفح؛ اسپانیا کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

خبرگزاری‌های رویترز و آلمان روز سه‌شنبه هشتم خرداد از قول شاهدان عینی گزارش دادند که …