با تداوم انقلاب معترضین دستگیر شده ومحکومین به اعدام را نجات دهیم!

جمهوری اسلامی در نقاط مختلف کشور با ترتیب دادن دادگاه های فرمایشی در صدد است که از مردم انقلابی انتقام بگیرد. تاکنون دستگاه قضائیه جمهوری اسلامی برای ۱۰۰۰ نفر در تهران، ۲۵ نفر در کرمان، ۸۹ مورد در استان سمنان، ۱۱۹ نفر در استان زنجان، ۱۰۵ نفر در استان خوزستان، ۵۵ نفر در استان قزوین، ۱۱۰ نفر در استان کردستان و ۲۰۱ نفر در استان البرز در ارتباط با دستگیری‌های اعتراضات اخیر پرونده قضایی تشکیل داده است. در میان دستگیر شدگان هفت نفر به نامهای محمد قبادلو، سامان صیدی، محمد بروغنی، ابوالفضل مهری حسین حاجی لو، محسن رضازاده قراقلو، سعید شیرازی و منوچهر مهمان نواز با اتهاماتی نظیر افساد فی‌الارض و یا محاربه در خطر اعدام قرار دارند.

جمهوری اسلامی تدارک اعدام را می بیند ولی در موقعیتی نیست که از این غلط ها بکند. در سال ۹۸ نتوانستند معترضین را اعدام کنند. ما نگذاشتیم و اینبار هم می توانیم جلوی این جنایت را بگیریم. انقلابی که علیرغم بیش از سیصد کشته و هزاران زخمی و دستگیری تاکنون ادامه داشته است با نمایشات مسخره محاکمه انقلابیون و مردم معترض متوقف نخواهد شد. جمهوری اسلامی خوب می داند که هرگونه تهدید جانی دستگیر شدگان باعث شعله ورتر شدن آتش انقلاب مردم خواهد شد.

تنها راه نجات همه عزیزان دربند و محکومین به اعدام تداوم انقلاب و در هم شکستن ماشین سرکوب و کشتار جمهوری اسلامی است. ما همه مردم را فرامی خوانیم که با شعار آزادی کلیه دستگیر شدگان و همه زندانیان سیاسی و لغو همه احکامی که علیه مردم معترض صادر شده نقشه های شوم جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

ما از همه خانواده های دستگیر شدگان و محکومین به اعدام می خواهیم که با رسانه ای کردن پرونده های عزیزانشان قدم جلو بگذارند و نگذارند که جمهوری اسلامی با تهدید و وعده های سرخرمن آنها را مجبور به سکوت کند. این خانواده ها باید همان کاری را بکنند که مادر محمد قبادلو، ۲۲ ساله، انجام داد و با انتشار ویدئویی از همه مردم برای نجات فرزندش کمک خواست. انتشار عکس ها و مشخصات این عزیزان کمک بزرگی برای برپا کردن کمپین های جهانی برای نجات اسیران در بند است.

با تعرض هرچه وسیع تر به جمهوری اسلامی، با جمع شدن در مقابل زندانها و فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی نیروی متحد انقلاب را در مقابل ماشین سرکوب جنایت جمهوری اسلامی قرار دهیم تا بتوانیم درب زندانها را به روی همه اسیران دربند بگشائیم. روز آزادی نزدیک است و جمهوری اسلامی یارای مقاومت در مقابل مردم بپاخاسته و متحد نخواهد داشت.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۹ آبان ۱۴۰۱- ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲

#اعدام_نکنید

#زن_زندگی_آزادی

#انقلاب_زنانه

#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد

#جمهوری_اسلامی_نابود_باید_گردد

#اعدام_قتل_عمد_دولتی_است

اینرا هم بخوانید

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند.بر اساس گزارش‌های دریافت شده از …