برای رفع نکبت از سینما- یاشار سهندی

کاسه لیسان جمهوری اسلامی گاها گوی وقاحت را از خود جلادان می ربایند. داریوش ارجمند یکی از این ایشان است. هنرپیشه سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی که مهمترین نقشی که در “زندگی هنری اش”(!!؟؟) بازی کرد نقش ابوذر در سریال امام علی بود، سریالی که در واقع روضه¬ای بود که آخوندی بر سر منبر در “سجایای امام اول شیعیان” بهم می بافد در این سریال به تصویر کشیده شده بود؛ درعین اینکه تصویر شیطانی از زنان در این سریال نشان میداد که میتوانند هر آدم مومنی را به جهنم وعده شده رهنمون سازند. ظاهرا از زمانی که جناب ارجمند در این سریال نقش بازی کرد از این رو به آن رو شده! منظور اینکه …!


گویا قاسم سلیمانی کودک کش “مرد فرهنگی” تشریف داشتند، که داریوش ارجمند در سالگرد مرگ قاسم سلیمانی فرمودند:” ای کاش میتوانستیم فرهنگ حاج قاسم را گسترش دهیم.”(!!) داریوش ارجمند در همان سخنرانی با حرارت تاکید کرده سلیمانی ادامه شاهنامه و رستم است که نگبهان مملکت ایشان است. البته ارجمند آنقدر هوشیاری دارد که می فهمد در این زمانه حاج قاسم نمی تواند ادامه ابوذر و نهج البلاغه باشد، چون مردم از هر چه شخصیت صدر و ته اسلام است بیزارند.


جناب ارجمند در آخرین کاسه لیسی خود خطاب به رئیسی قاتل فرمودند : “همان کار بسیار خوبی که برای ساخت یک ورزشگاه بزرگ در تهران انجام دادید را برای ساخت تالارهای هنری هم انجام دهید.”بگذریم از مساله ساخت ورزشگاه جدید که به گفته کارشناسان فقط مکانی که برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفتند بیشترین خسارت زیست محیطی را بر تهران تحمیل خواهد کرد، و اینکه این حکومت چه بلایی سر ورزش آورده است؛ درخواست “تالار هنری” از کسانی که دشمنی آنها با هنر جز گروه خونی شان است یعنی بدون این خصیصه کاملا بی معنی میشوند، تنها از کسانی برمی آید که به زیر لحاف جمهوری خزیده اند و در سایه سیاه این حکومت رشد کرده اند و البته زندگی دنیوی شان صد در صد تامین و تضمین شده است.


جمهوری اسلامی هر کسی که نزدیکش میشود به لجن میکشد. و هر کسی که تلاش کرده مانع رشد این گیاه سمی شود به بند کشیده است و یا به قتل رسانده است. داریوش ارجمندها ثمره محیط مسموم جمهوری اسلامی در عالم سینما و تلویزیون است. برای رفع نکبت این نکبتها هم شده باید جمهوری اسلامی را سرنگون کرد، تا هنر و در اینجا سینما در تمام وجوه آن بشکوفد.

اینرا هم بخوانید

اول مه فرصتی برای ابراز چپ اجتماعی- یاشار سهندی

میثاقی در شش بند از سوی هشت تشکل کارگران، بازنشستگان، دادخواهان، پرستاران و زنان به …