به این نسل کشی پایان دهید!

هر ساعت ابعاد کشتار مردم بیدفاع در جنگ ارتجاعی و جنایتکارانه میان حماس و دولت اسرائیل گسترش بیشتری می‌یابد. جنایتی که عصر امروز ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) با بمباران بیمارستان الاهلی در غزه رخ داد، حداقل ۵۰۰ کشته بجا گذاشت. جنایتی که هر یک از دو طرف جنگ، طرف مقابل را مسئول آن میدانند. صرفنظر از اینکه عامل این فاجعه دولت اسرائیل یا جهاد اسلامی و حماس باشند، تنها با توقف جنگ میتوان جلو چنین فجایعی را گرفت.

جنگی که با توحش حماس شروع شد، اکنون با حمله دولت اسرائیل به مردم غزه ابعاد وحشتناک‌تری بخود گرفته است. در هفته  گذشته نزدیک به ٣٠٠٠ نفر از مردم غزه، از جمله بیش از ١٠٠٠ کودک فلسطینی، در اثر بمباران ارتش اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند. آب و برق و سوخت و دارو به روی دو میلیون مردم ساکن غزه بسته شده است و یک میلیون نفر با تهدید دولت اسرائیل آواره شده‌اند. اینها گوشه‌ای از فاجعه‌ای است که هر روز و هر لحظه دامنه بیشتری پیدا میکند. این یک نسل کشی و پاکسازی قومی تمام عیار است.

این جنگ باید فورا متوقف شود. جمهوری اسلامی و سایر جریانات آدمکش اسلامی تهدید به دخالت در این جنگ میکنند و دول غربی در همراهی با دولت دست راستی نتانیاهو در مورد توقف جنگ سکوت کرده‌اند و هر دو جبهه بر آتش جنگ میدمند. بشریت مترقی باید با پرچم قطع جنگ و آتش بس فوری بمیدان بیاید و محاکمه جنایتکاران جنگی در هر دو سو را خواستار شود.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

بنیاد مسکن به متقاضی “مسکن ملی”:حذف اجباری، پولت را پس بگیر و برو!

 وبسایت حکومتی رکنا:طبق گفته یک متقاضی مسکن ملی دماوند، بنیاد مسکن او را مجبور به …