بیاد جانباختگان پلاسکو، علیه عاملین جنایت پلاسکو

فردا ساعت هشت و نیم صبح  ١١ بهمن ماه مراسم به خاکسپاری قربانیان فاجعه دردناک پلاسکو است. بر اساس آخر اخبار آمار تلفات ١٩ نفر هستند که ١٦ نفر آنان از آتش نشانان هستند. که اجساد چهار نفر آنان هنوز پیدا نشده و در زیر آوار فروریخته این مرکز تجاری بزرگ دفن شده اند. بعلاوه اینکه در جریان این فاجعه انسانی ۲۳۵ نفر از کسانیکه توانسته اند، جان سالم به در برند، صدمه جانی دیده اند. همدردی خود را با خانواده های عزیزانی که قربانی پلاسکو شده اند، اعلام کرده و صمیمانه تسلیت میگوییم.

مراسم تشیع جنازه قربانیان پلاسکو، مراسم  گرامیداشت یاد این عزیزان و همبستگی ما مردم با خانواده های آنان و با آتش نشانان است. این مراسم، مراسم اعلام و ابراز خشم ما مردم علیه حاکمین است. این مراسم صحنه اعلام کیفرخواست ما علیه عاملین و مسببین این فاجعه عظیم انسانی و علیه حکومتی است که برای آن جان انسانها ارزشی ندارد و بخاطر سودجویی مشتی سرمایه دار مفتخور انسانها هر روزه  بخاطر اماکن نا امنی  چون پلاسکو، مدارس تخریبی، جاده های ناامن و کارخانجات و محیط های کار بدون از هر گونه ایمنی قربانی میشوند.

بدون شک بهترین گرامیداشت ما از قربانیان پلاسکو، به میدان آمدن با خواستهایمان و اولتیماتوم دادن به دولت برای پایان دادن به اینهمه نا امنی و بی تامینی است.

شهلا دانشفر

اینرا هم بخوانید

افزایش دستمزد یا حمله معیشتی گفتگو با شهلا دانشفر در برنامه خط رفاه در تلویزیون کانال جدید

کارگر کمونیست ۸۲۴ حسن صالحی: در برنامه این هفته در مورد تعیین میزان حداقل دستمزد …