تازه ترین اخبار کرونا: فوت حداقل ۹۲۷ نفر نیشابور در وضعیت قرمز

*رادیو فردا، ۹۲۷ نفرحداقل ۹۲۷ نفر در ۳۰ استان ایران بر اثر کرونا جان باخته‌اند.لینک خبر

https://www.radiofarda.com/a/radio_farda_reports_corona_virus_iran_kill_people_816/30477605.html

*ایسنا،علیرضا قامتی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور گفته است که “پس از مشاهده اولین مورد بیماری در منطقه بلافاصله اقدامات لازم انجام و مناطق آلوده شناسایی” شده و “در حال حاضر وضعیت شهرستان قرمز اعلام شده است”.

قامتی به ایسنا گفته است منشا این بیماری در نیشابور مربوط به سفر “هر ساله کاروان‌هایی به مناطق مختلف زیارتی از جمله قم” است که “امسال نیز در دی‌ماه و بهمن‎ماه تعدادی از کاروان‌ها برای زیارت به قم رفته بودند”.

: “شیوع این بیماری در مناطقی که کاروان‌ها بازگشتند از جمله دو تا سه روستا از بخش میان جلگه و یکی از شهرهای زبرخان کاملا مشاهده گردید”.وی با قرمز اعلام کردن وضعیت شهرستان نیشابور گفت که “نیشابور جزء اولین شهرستان‌هایی بود که این ویروس در منطقه مشاهده شد”.

 تاکنون ۳۵۵ نفر در این شهرستان بستری شده اند که ۶۵ درصد آنان بهبود یافته و به خانه بازگشته اند.به گفته وی تاکنون ۹۶ نفر بیمار مشکوک به کرونا در نیشابور بستری شده است.فرماندار نیشابور گفته است که آمار مبتلایان و جانباختگان را مشهد اعلام می کند “اما به طور قطعی ۴ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان فوت شدند”.

*ایسنا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در گفتگویی اینستاگرامی با خبرنگاران گفته است که “ظرفیت بیمارستان های یزد در حال تکمیل است” و “به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان های یزد، از سایر ظرفیت ها از جمله ظرفیت بیمارستان صحرایی استفاده خواهد شد”.

اینرا هم بخوانید

بنیاد مسکن به متقاضی “مسکن ملی”:حذف اجباری، پولت را پس بگیر و برو!

 وبسایت حکومتی رکنا:طبق گفته یک متقاضی مسکن ملی دماوند، بنیاد مسکن او را مجبور به …