خامنه ای؛از تلاش برای لغو تحریمها تا “انتقام سلیمانی”!

خامنه ای امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگذاشت سالگرد سلیمانی گفته است:”اگر بتوان با روش ایرانی- اسلامی تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد.”البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.”

وی گفته:” تشییع میلیونی سلیمانی، اولین سیلی سخت به امریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» وسیلی دیگری که در حمله موشکی به پایگاه امریکایی عین‌الاسد زده شد؛ می باشد. اما سیلی سخت‌تر عبارت است از غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار که نیازمند همت جوانان انقلابی و نخبگان مؤمن ما است و همچنین اخراج آمریکایی‌ها از منطقه که همت ملتها و سیاست‌های مقاومت را می‌طلبد.

وی در باره تحریمها گفت:«رفع تحریم به دست دشمن است اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است».بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم. البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

وی خطاب به مسئولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است.از فارس

اینرا هم بخوانید

کلانتری: هیچ یک از سدهای کشور مجوز زیست محیطی ندارند

 عیسی کلانتری رئیس سابق سازمان محیط زیست حکومت میگوید: هیچ کدام از سدهای کشور مجوز …