تجمع اعتراضی کارکنان راهداری کهگیلویه و بویراحمد

تابناک:روز یکشنبه 8 بهمن تعدادی از پرسنل قراردادی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد ، به نشانه اعتراض از وضعیت کاری خود جلوی استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معترضان با نوشتن یادداشتی اعتراضی اهم مشکلات خود را خطاب به استاندار اعلام و خواستار پیگیری این موارد از طرف وی شدند.

در بخشی از این یادداشت اعتراضی آمده است : با توجه به اینکه آقای خوان پایه تجربه مدیریتی در مباحث عمرانی نداشته است ، در یک سال اخیر تضییع در حق راهداران صورت گیرد.

یکی دیگر از موارد اعلام شده مربوط به پس از ادغام راهداری و حمل و نقل اعلام شده و آمده است : پس از ادغام صورت گرفته تبعیض و بی عدالتی در بحث بکارگیری پرسنل براساس تجربه و توانایی در حوزه ها و شغل های اداری در بحث پرداخت ها و مزایای مالی هم بیداد می کند.

اما یکی از نکات بسیار مهم این اعتراض مربوط به شیوه برخورد مدیر کل راهداری و حمل و نقل است که در یکی از بندهای این اعتراض نامه آمده است : نداشتن و عدم اخلاق شایسته و مناسب با پرسنل و عدم تعامل با معاونین و روسای شهرستان ها

در یکی دیگر از بندهای این متن اعتراضی آمده است : نداشتن امنیت شغلی و تهدید به اخراج نیروهای قراردادی مبنی بر اینکه اگر کارمندی بخواهد دعوی احقاق حق خود را از طریق قانونی و مقامات مافوق تقاضا نماید باید اخراج گردد و همین امر باعث می گردد که خیلی از همکاران در مقابل این همه بی عدالتی سکوت اختیار نمایند و سر تعظیم فرود اورند.

متن کامل اعتراض نامه در تصاویر زیر

اینرا هم بخوانید

اعتراض زنان به حصارکشی در پارک لاله تهران

اعتراض زنان در تهران به حصارکشی در پارک لاله.زنان معترض خطاب به شهردار تهران می‌گویند …