تجمع دانشگاه تهران در اعتراض به وضعیت نامعلوم مرضیه امیری و حکم لیلا حسین زاده

ظهر امروز، جمعی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در اعتراض به ادامه بازداشت مرضیه امیری و حکم قضایی صادره برای لیلا حسین زاده، در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تجمع کردند. مرضیه امیری دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی و خبرنگار روزنامه ی شرق درحالی پنجاه و ششمین روز بازداشت غیر قانونی خود را می‌گذراند که با اتمام فرایند بازجویی و بازپرسی به بند زنان زندان اوین منتقل شده است و تایید کامل اتهامات لیلا حسین زاده و صدور قطعی 30 ماه حبس تعزیری برای او در حالی اتفاق افتاده است که مسئولین وزارت علوم بارها قول اختتام پرونده فعالان صنفی دانشجویی و بازگشت پرونده های آنها به دانشگاه را داده بودند.
دانشجویان متجمع خواستار حضور مسئولین دانشگاه و پاسخگویی نسبت به وضعیت مرضیه امیری و سایر دانشجویان تحت حکم این دانشکده شدند و تاکید کردند درصورت عدم پاسخگویی مسئولین و بی نتیجه ماندن مطالبات، به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

?از ساعت ١۵ امروز، مجددا دانشجویان تجمع خود را آغاز کرده اند و منتظر ارائه توضیحات از جانب رئیس دانشکده علوم اجتماعی هستند.

 

جمعی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ظهر امروز روز دوم تجمع خود را در اعتراض به وضعیت نامعلوم مرضیه امیری که در اوین به سر میبرد و حکم 30ماهه ی لیلا حسین زاده برگزار کردند.
?این درحالی است که رئیس دانشکده همچنان بر روند بی تفاوتی خود جهت پاسخگوئی ادامه داد و در میان متجمعین حاضر نشد.

#سرکوب_دانشگاه
#سرکوب_فعالین_صنفی
#لغو_احکام_قضایی_دانشجویان

اینرا هم بخوانید

گلایه های فرشاد مومنی اقتصادد دان حکومتی:” تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید”!

فرشاد مومنی، اقتصاددان حکومتی گفته است:” تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید. …