با تروریستها را معامله نکنید! رژیم ترور و جنایت و اعدام را بایکوت کنید! کنفرانس امنیتی مونیخ قرار است کدام امنیت را به بحث و معامله بگذارد؟

در کشمکش معامله‌ها و رقابت‌ها برای توسعه قدرتهای اقتصادی و سیاسی در سطح جهان گزارش میشود که امیر عبداللهیان دلال، آدم فروش و وزیر خارجه نظام سیاه اسلامی در پنلی با عنوان “هنر توافق، ایران و آینده برجام” شرکت کرده تا درسایه بنگاه رقابتها و معاملات آقای “بایدن” و “پوتین” سهمی نصیب دولت پوسیده‌اش در تهران کند! اما همه میدانیم که شغل اصلی این وزارت در ایران جوش دادن معامله، فروش و یا تعویض گروگانهای بیگناه معروف به دو تابعیتی با تروریستهای دستگیرشده و محاکمه شده در اروپاست.
قرار است مذاکرات برجام در اولین گام و به نشان حسن نیت این معامله را اعلام کند!
خبر ملاقات و گفتگوی عبداللهیان با وزرای خارجه بلژیک و سوئد در حاشیه کنفرانس گزارش شده است.
خواست جمهوری اسلامی مبادله حمید نوری جلاد زندانهای رژیم و اسدی دیپلمات-تروریست محکوم به ۲۰ سال زندان در بلژیک با زندانیان دو تابعیتی است. هرچند بی آبرویی رژیم در سطح جهان امکان چنین معامله‌ای را بسیار دشوار میکند اما تنها فشار ما مردم است که چنین معامله ای را غیر ممکن میکند.


جنبش عمومی در داخل کشور خواهان سرنگونی رژیم سیاه اسلامی و جارو کردن این اوباش از سرراه زندگی است و حکومت اسلامی رسوای افکار عمومی جهان است، این اوضاع جمهوری اسلامی را چنان در منگنه قرار داده است که مجبور به آزادی گروگانها و عقب نشینی در زمینه اتمی و سیاست های منطقه ای میشود.


دول غربی را تحت فشارقرار دهیم، آنها را واداریم که دست از هر نوع معامله و مذاکره با جمهوری اسلامی بردارند و این حکومت ضد بشری و تروریست در داخل و خارج کشور را تماما بایکوت کنند!
نه به زدوبند و معامله تروریستها با گروگانهای بیگناه!


زنده باد همبستگی!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری
۲۱ فوریه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

روایت ایلنا از اخراج١٠٠ کارگر پالایشگاه پارس جنوبی

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران پالایشگاه‌های گاز استان بوشهر گفت: چند روز پیش …