تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری،فراخوان به ایرانیان خارج کشور: شنبه ۱۵ اوت ۲۰۲۰در حمایت از کارگران اعتصابی در ایران

اعتصابات هزاران کارگر هفت تپه و مراکز نفت و پتروشیمی و نیروگاه های برق شور و شوق دیگری در مبارزه مردم با جمهوری اسلامی ایجاد کرده است. کارگران اعتصابی پرچم خواست های میلیون ها نفر را به اهتزار درآورده اند. پیروزی آنها پیروزی کل جامعه بر حکومت مفتخوران و جنایتکاران اسلامی است. اعتصابات قدرتمند کنونی در ادامه خود میتواند به اعتصابات سراسری و اعتصاب عمومی منجر شود و ماشین سرکوب و جنایت حکومت را فلج کند و زمینه را برای پیروزی های بزرگتر مردم آماده سازد. این مبارزات مستقیما در خدمت فلج کردن ماشین اعدام و سرکوب جمهوری اسلامی نیز هست.

با این اعتصابات و اعتراضات جهانی که در هفته های گذشته علیه احکام اعدام جوانان شکل گرفت، جامعه وارد فاز تازه ای شده است. حکومت در ضعیف ترین و بحرانی ترین دوران خود بسر میبرد و اعتصابات و اعتراضات ترس و وحشت عمیقی را بر مقامات ریز و درشت حکومت حاکم کرده است. ما در خارج کشور میتوانیم و وظیفه داریم صدای آنها را رساتر کنیم، افکار عمومی جهان را از این مبارزات مطلع کنیم و با تمام قوا به یاری اعتصابات و اعتراضات برخیزیم.

بیایید تا تجمعات شورانگیزی در حمایت از کارگران نفت در شهرهای مختلف جهان برپا کنیم و شنبه ۱۵ اوت را به روز همبستگی جهانی با کارگران اعتصابی در ایران تبدیل کنیم. ما لیست آکسیون های اعتراضی را بزودی در تعدادی از شهرها اعلام میکنیم و از همه شما میخواهیم در این تجمعات شرکت کنید، هر جا که میتوانید تجمع سازمان دهید،‌ خبررسانی کنید و دیگران را به شرکت در تجمعات همبستگی با کارگران اعتصابی در ایران فرابخوانید.

زنده باد همبستگی با کارگران اعتصابی و مبارزه عادلانه بخش های مختلف مردم ایران

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

٦ اوت ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …