تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست: درباره جلسه امروز سروش در تورنتو

امروز جلسه مخفی عبدالکریم سروش قاتل “انقلاب فرهنگی” و قصاب دانشجویان کمونیست در تورنتو توسط لمپن های هوادارش به درگیری منجر شد. سروش که بدعوت “بنیاد سهروردی” که توسط پسرش دائر شده، قرار بود بمدت سه روز راجع به “طریقت عشق” سخنرانی کند که با اعتراض مخالفین سیاسی و کمونیست ها جلساتش مختل و کنسل شد. آنها جلسه روز سوم را مخفی کردند اما مخالفین سیاسی مکان جلسه شان را پیدا کردند و سراغشان رفتند. تعدادی از مخالفین دم در رفته بودند و در مورد جنایات سروش افشاگری میکردند. همانطور که در ویدئوی زیر دیده میشود، یکی از لمپن های اسلامی طرفدار سروش، رفیق فخری جواهری عضو کمیته مرکزی حزب حکمتیست را به سمت در شیشه ای هول می دهد که در نتیجه آن در خُرد میشود و رفیق فخری از ناحیه سر دچار شکستگی میشود و تعادلش را از دست میدهد.

بعد از دقایقی پلیس به محل میرسد و جلسه را کنسل و به شرکت کنندگان در جلسه سروش اجازه خروج نمی دهد و مشغول تهیه گزارش از لات بازی هواداران “طریقت عشق” سروش است. رفیق فخری جواهری با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شود. وی بجز شکستگی سر از ناحیه کمر نیز آسیب دیده است و طبق آخرین خبر حالش نسبتا خوب است.

لاتهای طرفدار سروش تورنتو را با اوین و کهریزک عوضی گرفته اند. این دست درازی لمپن های اسلامی حتی در همان کانادا برایشان گران تمام می شود و جواب درخور خواهند گرفت. نکته اساسی اما اینست که انقلابیون و کمونیست ها اجازه نمی دهند قاتلین دیروز و تازه “فیلسوف” امروز، راست راست راه بروند و حرف مُفت بزنند. اینها باید تک به تک بجرم جنایت علیه مردم محاکمه شوند.

ما به مخالفین سیاسی و کمونیست ها و آزادیخواهان که در این اعتراضات شرکت داشتند و سروش را سرافکنده روانه کردند، درود می فرستیم و به آنها خسته نباشید می گوئیم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

٢٩ مارس ٢٠١٨

https://www.facebook.com/ahmad.babaee.3/videos/2066491156960908/UzpfSTE0MTQ0OTUwMzA6MTAyMTY3NTI2MzA3MTQxNzM/

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …