هادی مفتح نباید وارد آلمان شود

اخیرا علی خامنه ای محمد هادی مفتح را به ریاست مسجد “امام علی هامبورگ ” منصوب کرده تا از روز ۱۰ اوت کارش را شروع کند. این موضوع مورد اعتراض برخی از نمایندگان پارلمان آلمان قرار گرفته است. وزارت خارجه آلمان در پاسخ به سوال دو نماینده پارلمان این کشور مبنی بر دادن ویزا به هادی مفتح، که از پاسداران دهه ۶۰ بوده است، بی شرمانه گفته است: “که سفارت این کشور در تهران از سابقه محمد هادی مفتح خبر نداشته است و پس از بررسی‌های متداول، یک ویزای سه ماهه کار به محمدهادی مفتح داده و از وی سوء پیشینه‌ای نداشته است.”
 
این ادعای وزارت خارجه آلمان یک دروغ بی شرمانه است. کافی بود یک دقیقه در گوگل سابقه مفتح را جستجو میکردند. مفتح از پاسداران دهه ۶۰ و از مسئولان رده بالای حکومت در دایره بیت رهبری و خامنه ای بوده است. وی مدتی طولانی در صدا و سیما و همینطور در ارگانهای سرکوب در دانشگاهها عضویت داشته است. رئیس مسجد امام علی مستقیما از طرف خامنه ای تعیین شده و به توصیه خامنه ای به عضویت مجلس خبرگان جمهوری اسلامی در می آید. حجت الاسلام رضا رمضانی گیلانی رئیس فعلی این مسجد نیز عضو مجلس خبرگان و از سازماندهندگان روز قدس جمهوری اسلامی در آلمان است.
 
لازم به توضیح است در جریان محاکمه تروریستهای اعزامی حکومت برای ترور در رستوران میکونوس برلین در سال ۱۹۹۲ اعلام شد که تروریستهای اعزامی تحث پوشش مرکز اسلامی هامبورگ و مسجد امام علی بوده وبه این مرکز رفت و آمد داشته اند. علی فلاحیان وزیر اطلاعات حکومت نیز قبل از ترور میکونوس، با کاظم دارابی و عباس راحیل لبنانی، تروریست های اعزامی حکومت، در مرکز اسلامی هامبورگ پیرامون نحوه فعالیت هسته های ترور رژیم در خارج کشور، دیدار داشته است. بنابر اسناد سازمان اطلاعات و امنیت آلمان این مرکز در جاسوسی از مخالفان رژیم دست دارد. اینها بخشی از کارنامه این مسجد اسلامی است و روشن است که روسای چنین مسجدی چه سابقه ای دارند.
 
کمیته آلمان حزب کمونیست کارگری ویزا دادن و مصونیت سیاسی دادن به مقامات و جنایتکاران جمهوری اسلامی توسط دولت آلمان، به مفتح و گیلانی و شاهرودی و سایر عوامل جمهوری اسلامی، را شدیدا محکوم میکند و خواهان برچیدن بساط مسجد و مرکز اسلامی در هامبورگ و اخراج مسئولین آن و پایان دادن به مماشات با جمهوری اسلامی است.
ما بارها اعلام کرده ایم که رابطه سیاسی دیپلماتیک با جمهوری اسلامی باید قطع شود و سفارتها و مراکز اسلامی جمهوری اسلامی در آلمان و سایر کشورها جمع شود. ما از همه مخالفان جمهوری اسلامی و سازمان های چپ و پیشرو در آلمان میخواهیم که به دولت آلمان فشار آورند که دست از کمک مالی و سیاسی و دیپلماتیک به ارگان های جمهوری اسلامی بردارد، ویزای مفتح را لغو کند و در مسجد امام علی و مرکز اسلامی هامبورگ را ببندد.
 
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- آلمان
۲۸ ژوئیه ۲۰۱۸
 
 
 

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …