تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:فراخوان به تجمعات اعتراضی در خارج همراه با اعتصاب عمومی در کردستان چهارشنبه ١٢سپتامبر

 روز ۸ سپتامبر جمهوری اسلامی دست به جنایت جدیدی زد و سه زندانی سیاسی را اعدام کرد. اعدام زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی موجی از نفرت و انزجار در میان مردم در کردستان و در سراسر کشور بر انگیخته است. همزمان جمهوری اسلامی در اقدامی جنایتکارانه پایگاههای دو حزب دموکرات کردستان را موشک باران و تعدادی را کشته و زخمی کرد.

این جنایات نباید بدون پاسخ بماند. جمهوری اسلامی باید بداند که در خارج کشور، نیروهای اپوزیسیون و مخالفان رژیم پا به پای مردم در ایران و برعلیه حکومت آدمکشان اسلامی مبارزاتشان را گسترش داده و عرصه را بر حکومت تنگ تر خواهند کرد.

روز چهارشنیه ٢١شهریور برابر با ١٢ سپتامبر در کردستان فراخوان اعتصاب عمومی داد ه شده است. ما ضمن حمایت از این  فراخوان همه مخالفین جمهوری اسلامی در خارج کشور را فرامی خوانیم در همبستگی با مردم کردستان وعلیه جنایات جمهوری اسلامی، همزمان روز چهارشنبه در خارج کشور مقابل کنسولگری ها و سفارتخانه های رژیم و یا در مراکز شهرها در تجمعات اعتراضی که به این مناسبت برپا میشود شرکت کنند. دوستانتان را خبر کنید و به تجمعات اعتراضی بپیوندید.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

 تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

٩ سپتامبر  ۲۰۱۸

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …