تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری: اخراجشان کنید!

مدتهاست که دول فخیمه دمکراسی کارگزاران و کاربدستان نظام ضد بشری جمهوری اسلامی را بعنوان “کارشناس!”، “تحلیلگر!”، “فیلسوف!” و “استاد دانشگاه” و هنرمند با پرداخت بورس و مستمری کافی به خدمت در آورده‌اند به این امید که در زدوبند و معامله با رژیم ضد بشری اسلامی جای‌پا و متحدی در بین مافیاهای حاکم بیابند.
ما اوباش را نه بعنوان تحلیلگر و مدّرس و هنرمند که بعنوان مبلغ و عامل و آمر کشتار و خفقان میشناسیم، حسین دباغ (سروش) پامنبری خمینی “فیلسوف!” ، عطاالله مهاجرانی وزیر خاتمی “تحلیلگر”، حسین علیزاده دیپلمات پیشین، گنجی “تحلیلگر”، داریوش سجادی تحلیلگر حزب الهی هم جناح کیهان شریعتمداری در آریزونا و .. و محمد جعفر محلاتی سفیر رژیم تبهکار اسلامی ایران در سازمان ملل در دوران کشتار سال ۶۷.


محلاتی از سال ۱۳۶۰ در وزارت امور خارجه رژیم کار میکرده و علاوه بر پست های مختلف در این وزارت خانه, سخنگوی آن هم بوده. محلاتی همیشه نقش حمایت از رژیم و انکار جنایت ها و کشتارهای رژیم در سازمان ملل را بر عهده داشته.
او امروز با حقوق مکفی و مزایا در دانشگاه های مختلف امریکا از جمله دانشگاه کلمبیا و پرینستون تدریس کرده و از سال ۲۰۰۷ در دانشگاه اوبرلین در ایالت اوهایو امریکا، به اصطلاح دین, صلح و دوستی تدریس می کند.


کمپین “عدالت برای قربانیان محلاتی” از سال ۲۰۲۰ تقاضای اخراج این سفیر حسن‌نیت و‌مدافع نظام سیاه اسلامی را در دستور کار داشته و اخیراً تظاهرات‌هایی در: برلین ۱۲ ماه مه، واشینگتن دی سی ۱۷ ماه مه ، آتلانتا ۱۸ ماه مه ، لندن ۱۹ ماه مه، لوس آنجلس ۲۳ ماه مه، نیویورک ۲۴ ماه مه، سانفرانسیسکو ۲۵ ماه مه را سازمان داده است.


تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران از آکسیونهای کمپین “عدالت برای قربانیان محلاتی” قویاً حمایت و پشتیبانی میکند و خواهان اخراج محلاتی و کلیه کارگزاران شریک در جنایات حکومت نکبت اسلامی از مراکز خبری، دانشگاهی، هنری و هر مرکز دیگر در جهان هستیم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری
۷ مه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

تحرکات گسترده برای گرامیداشت روز جهانی کارگر.سیزدهمین روز اعتراض کارگران کاغذ سازی پارس

تحرکات برای برگزاری روز جهانی کارگر گسترده است. به مناسبت روز جهانی کارگر یکسری از …