تهدید به مرگ و زندگی با محافظت پلیس!

مجوز رسمی به مساجد برای پخش اذان در شهر کلن، برای من بعنوان یکی از ساکنین این شهر و کسی که در مقابل جنبش اسلامی به قدمت چهار دهه مبارزه میکند و همچنین در آلمان هم پرچم مبارزه با جنبش کثیف اسلامی را برافراشته نگه داشته است، یک خبر مهم بود. باید کاری میکردیم. هدف جلوگیری از اجرایی شدن پخش اذان در مساجد کلن است و ما اقدامات متعددی را در دستور گذاشتیم. برگزاری جلسه ای با نمایندگان دهها سازمان آتئیست و بی خدا و سکولار ، علنی کردن نامه سرگشاده من به هنریته ریکر، شهردار کلن، و بررسی برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در کلن به محض اینکه بشنویم قرار است روز جمعه فلان تاریخ واقعا اذان پخش بشود.
نامه من به دو زبان فارسی و آلمانی بسیار زیاد بازپخش شد و فقط در فیس بوک نهاد اکس مسلم ٥٠٠٠٠ نفر آنرا تا کنون خوانده اند و ٧٨٧ بار بازپخش شده است.


در جلسه ای که با سازمانهای آلمانی داشتیم، رعنا احمد گفت چون قرار است به همراه انصاف حیدر همسر رائف بدوی وبلاگ نویس زندانی در عربستان سعودی به پاریس برود میخواهد جمعه ١٥ اکتبر به تنهایی جلوی مسجد رفته و با یک حرکت هنری نشان دهد که پخش اذان در مساجد کلن، چقدر برای زنان از عربستان سعودی و عراق و افغانستان و ایران، دردناک و زجر آور است. من در همان جلسه گفتم ترا تنها نمیگذارم چرا که ممکنست به تو حمله کنند. در فیس بوک خودم متن کوتاهی نوشتم و دعوت کردم که همراه با رعنا باشیم. میتینگ را نزد پلیس ملده کردیم و با حضور پلیس این تظاهرات که در آن بیش از سی نفر آمده بودند ، بارها زنان از کشورهای اسلام زده سخنرانی کردند و با احساس تمام گفتند پخش اذان برای ما یک فشار روحی بزرگ است و گفتند شهردار نباید با جنبش اسلامی همراهی و مماشات کند.


رسانه هایی همچون بیلد و دویچه وله ، اکسپرس و کولنر اشتات انتسایگه، اختر نیوز و رسانه های دیگر این حرکت را پوشش خبری دادند. . بویژه دویچه وله باعث شد بمب خبری به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و آلمانی پخش بشود و سخنرانی من و رعنا احمد در خانه میلیونها نفر پخش شد و صدها کامنت نوشته شد. من امروز از تسلیمه نسرین منتقد سرشناس اسلام از بنگلادش نامه ای گرفتم که حرکت ما را تشویق کرده بود و از من قدردانی کرده بود.

روز شنبه ١٦ اکتبر ساعت پنج بعد از ظهر در اینستاگرام خودم دیدم که یک نفر نوشته ” به زودی ترا خواهم کشت، آدرس خانه ات را هم به دست آورده ایم” و به همراه آن سه پیام دیگر از اینکه بزودی روز قیامت تو خواهد رسید و یا در آتش جهنم ترا خواهیم سوزاند… ابتدا با دوستان خبرنگار خودم حرف زدم و سپس روز یکشنبه ١٧ اکتبر با پلیس امنیتی تماس گرفتم و فورا یک ماشین و سه پلیس به خانه من آمدند و یکشنبه با آنها راهی محل بررسی و حفاظت از افراد مورد تهدید شدم و در نهایت شب یکشنبه هم خانه من مورد بررسی پلیس قرار گرفت و از آن زمان محافظ دارم و پلیس معتقد است که این تهدید میتواند جدی باشد.


زندگی من البته همواره با این تهدیدها و با نبرد با جنبش اسلامی و تروریستهای اسلامی عجین شده و این بار هم میخواهم بگویم، فشار افکار عمومی به شما و پیشروی در مبارزه ای که من در کلن آلمان برای ممنوعیت پخش اذان و بری بودن زندگی اجتماعی از هر نوع سر و صدا و پیام مذهبی و ایدئولوژیک، به پیش میبرم، ، شما تروریستها را به کنج دیوار فرستاده و این تشبثات و تهدیدها را مجددا از کیسه خود بیرون کشیده و میخواهید مثلا ما را بترسانید، اما جریانی و کسانی که باید بترسند شما هستید، چرا که اکثریت مردم در آلمان و مردم مترقی از کشورهای اسلام زده خواهان سکولاریسم و جدایی مذهب از دولت هستند و در این مورد بسیاری از فراریان از کشورهای اسلام زده، از اذان متنفرند و برای آنها پخش اذان مترادف با خاطرات تلخ اعدامهای خیابانی شلاق زدن زنان و سنگسار و دست و پا بریدن و همچنین یاد آور شکنجه در زندانها است.


ما بزودی هم کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد و هم یک طومار اعتراضی علنی می کنیم و خواهیم کوشید بیشترین امضا را جمع کنیم و دولت را تحت فشار بگذاریم و این تصمیم را اجرا نشده ملغی کنیم. از همه دعوت میکنم دراین مبارزه مهم همراه ما باشند.


کلن ١٨ اکتبر ٢٠٢١ مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …