تهدید نظامی حکومت اسلامی علیه نیروهای اپوزیسیون و مردم در کردستان عراق محکوم است

محمد پاکپور، فرمانده جنایتکار نیروی زمینی سپاه پاسداران روز دوشنبه ١٥ شهریور احزاب مخالف جمهوری اسلامی در کردستان عراق را تهدید به حمله کرد و از ساکنان اقلیم کردستان خواست از مقرهای این احزاب فاصله بگیرند تا آسیبی متوجه آن‌ها نشود.

تهدیدهای نظامی و اقدامات تروریستی سپاه قدس و حکومت اسلامی علیه نیروهای اپوزیسیون تازه نیست. در چهار دهه گذشته حملات نظامی و تجاوزگرانه همراه با ترور مخالفین و نیروهای سرنگونی طلب بخشی از سیاستهای راهبردی تروریسم حکومت اسلامی بوده است.

ما بارها شاهد حملات و لشکرکشی های نظامی تا عمق مناطق کردستان عراق علیه احزاب سیاسی در کردستان عراق و شاهد توپ باران و موشک باران مقرهای احزاب اپوزیسیون در این منطقه بوده ایم. مماشات احزاب حاکم در عراق و کردستان عراق با جمهوری اسلامی این حملات را امکانپذیر کرده است.

اما مردم کردستان علیه این جنایات بارها در اشکال اعتصاب و مبارزه نظامی و یا با پیوستن به احزاب اپوزیسیون عکس العمل نشان داده اند. اعتصاب عمومی ٢١ شهریور١٣٩٧ در کردستان ایران علیه اعدام سه مبارز سیاسی و توپ باران و خمپاره باران اردوگاههای احزاب اپوزیسیون توسط جمهوری اسلامی نمونه ای بارز و برجسته از عکس العمل و جواب کوبنده مردم به تهدیدات نظامی و تروریسم حکومت اسلامی بود.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری تهدیدهای نظامی سپاه پاسداران علیه احزاب اپوزیسیون در خاک عراق را قوبا محکوم میکند و از مردم عراق و کردستان عراق میخواهد علیه مماشات و همکاری احزاب حاکم در این کشور با جمهوری اسلامی اعتراض کنند و احزاب حاکم را برای مقابله با جمهوری اسلامی و جلوگیری از حمله به نیروهای اپوزیسیون و خطراتی که مردم منطقه را تهدید میکند تحت فشار قرار دهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۷ سپتامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

دو نفر در آمریکا به انتقال ده‌ها هزار دلار پول تحت عنوان «خمس» به دفتر خامنه‌ای اعتراف کردند

وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید دو شهروند اهل تگزاس، به توطئه و نقض قانون به نفع …