توهین رحیم‌پور ازغدی به هنرمندانِ حامی «زن، زندگی، آزادی»

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم در نشستی با عنوان «روایت عصر» گفته است: «برخی هنرپیشه‌ها بعد از انقلاب خانم خوبی شدند و زلیخا شدند، ولی در قضایای اخیر کل لباس‌هایشان را هم درآوردند.»

«صداوسیما دنبال افرادی می‌رود که زباله و قمارباز و معتاد و الکی هستند؛ با ۱۰ نفر رابطه دارند و ۶ بار طلاق داده‌اند. همه این افراد که در نسیم و شبکه سه بودند در قضایای اخیر علیه حجاب و انقلاب موضع گرفتند؛ خیال کردند جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

اولا، فرض کنیم لباسشان را درآوردند. به شما چه ربطی دارد؟ نه تجاوز کرده‌اند نه کسی را به دار آویخته‌اند نه اختلاس کرده‌اند.

دوما: صدا و سیما هر روز و شب سراغ زباله‌هایی مانند خامنه‌ای و رییسی و حاجی‌زاده و اژه‌‌ای و مشتی آخوند از گوربرخاسته میرود و به همین دلیل شعار «ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما» اینهمه عمومی شده است.

سوم اینکه، فقط این هنرپیشه‌ها خیال!‌ نکرده‌اند که جمهوری اسلامی در حال سقوط است. نیمی از مقامات و اصحاب رسانه‌ وابسته به حکومت هم جمهوری اسلامی را رفتنی میدانند. ولی مردم فقط فکر نمیکنند، بلکه دارند خشت به خشت این حکومت را از جا درمیاورند.

و بالاخره: ادبیات لمپن‌هایی مانند شما نشان میدهد که واقعا در مکتب اسلام بزرگ شده‌اید.

اینرا هم بخوانید

طرح «برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی»

وحید مجید رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی از اجرای طرح «برخورد با جرایم اخلاقی و …