تکرار یک جنایت اینبار علیه یک دانش‌آموز بدون حجاب در‌ متروی تهران

خبر تکمیلی
نام دختر دانش آموزی که به کما رفته و در بیمارستان فجر نیروی هوایی بستری شده آرمیتا گراوند است
رژیم اسلامی، در یک مضحکه و سناریوی تکراری پدر و مادر و یک نفر دیگر را مقابل دوربین آورده، مادر را با بغضی آشکار وادار کرده اند که بگوید «گفتن فشارش افتاده یا خورده زمین، سرش خورده به مترو»…
انقلاب زنانه این حرکت جمهوری اسلامی را محکوم کرده و خواستار روشن شدن حقیقت است. مردم باید بدانند سر آرمیتا چه بلایی آورده اند.
لازم است در تهران دانش آموزان، خانواده ها، معلمان مبارز و فعالان انقلاب زن زندگی آزادی، جمعی و وسیعا اعتراضات وسیع و گسترده سازمان دهند. باید اعتراضات اطراف بیمارستان فجر نیروی انتظامی شکل بگیرد.
آدرس بیمارستان؛ خیابان پیروزی، نرسیده به ستاد نیروی هوایی بعد از سه راه سلیمانیه، خیابان فجر انتهای خیابان – دسترسی راحت از متروی پیروزی

**********

تکرار یک جنایت اینبار علیه یک دانش‌آموز بدون حجاب در‌ متروی تهران
مریم فجری خبرنگاری که قصد تهیه خبر داشت را هم برای ساعاتی بازداشت کردند

روز یکشنبه ۹ مهر یک دختر دانش‌آموز که به همراه دوستان خود بدون حجاب وارد متروی تهران شده بود، توسط عوامل حکومتی هُل داده شده و سر او به میله آهنی واگن برخورد کرده و بیهوش شد. این دختر نوجوان به بیمارستان فجر نیروی هوایی منتقل شد.

محل نگهداری این دختر مجروح توسط حضور پرشمار مزدوران در بیمارستان محاصره شده و به هیچکس اجازه نزدیک شدن به این محل را نمی‌دهند. تاکنون اطلاع دقیقی از وضعیت سلامت و حیاتی این دانش‌آموز در دسترس نیست. خبرهایی از کما رفتن این دختر منتشر شده است.

در همین راستا، به مریم لطفی، خبرنگاری که ظهر روز دوشنبه ۱۰ مهر جهت تهیه گزارش از وضعیت این دانش‌آموز به بیمارستان فجر نیروی هوایی رفته بود، نه تنها اجازه تهیه گزارش ندادند بلکه بلافاصله او را چندین ساعت بازداشت کردند.

رسانه‌های جمهوری اسلامی از جمله ایرنا با تایید وقوع چنین رویدادی، ادعا کرده‌اند که هیچ برخوردی از سوی عوامل اجرایی در مترو صورت نگرفته است.

*

در مورد آرمیتا گراوند و اطراف بیمارستان فجر نیروی هوایی

خبر رسیده از تهران حاکی از اینست که فضای اطراف بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران که آرمیتا گراوند در آن بستری شده و در کُماست، امنیتی است و ماموران لباس شخصی در اطراف بیمارستان مستقر شده‌اند.

این اقدام، خود گویای هراس جمهوری اسلامی از تجمع مردمی علیه یک جنایت دیگر است.

رژیم میداند که زمینه برای اعتراضاتی مشابه اعتراض به قتل حکومتی مهساژینا، آماده است و میتواند انقلاب زن زندگی آزادی را به یک نقطه عطف دیگر برساند. به همین دلیل اطراف بیمارستان فجر را امنیتی کرده است. یادمان نرود که زمانی که خبر مرگ مهساژینا منتشر شد، اطراف بیمارستان کسری تهران هم امنیتی بود ولی اعتراضات شکل گرفت و به انقلاب زن زندگی آزادی منجر شد.

آدرس بیمارستان فجر: تهران، خیابان پیروزی، سه راه سلیمانیه

به نقل از «انقلاب زنانه»

اینرا هم بخوانید

بازداشت مریم زلکی معلم بازنشسته و همسر ایشان،احمدنوچیان معلم بازنشسته و محمدزمان کامروا فعال کارگری

🔴#اهواز:مریم زلکی معلم بازنشسته و همسر ایشان #احمدنوچیان معلم بازنشسته و #محمدزمان_کامروا فعال کارگری بازنشسته …