جمهورى اسلامى با اعدام فيروز موسى لو در زندان اروميه دست به جنايت ديگرى زد

سحرگاه روز دوشنبه ۳۰ خردادماه، جنايتكاران جمهورى اسلامى فیروز موسی لو را در زندان ارومیه اعدام كردند.  این زندانی سیاسی توسط دادگاه انقلاب اسلامى ارومیه از بابت اتهام “محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب مخالف نظام” به اعدام محکوم و حکم صادره در زندان به وی ابلاغ شده بود.

فیروز موسی لو در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸، توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و بعد از بازجویی به بازداشتگاه این نهاد امنیتی در ارومیه منتقل شده بود. وی در تاریخ ۱۱ دیماه ۹۸ از بازداشتگاه اطلاعات سپاه ارومیه به زندان این شهر منتقل شد ولى دوباره در ۳۱ خردادماه ۹۹ از زندان ارومیه به بازداشتگاه اداره اطلاعات منتقل و در تاریخ ۷ تیرماه همان سال از بازداشتگاه این نهاد امنتیتی به زندان بازگردانده شده بود.

با اعدام فيروز موسى لو جنايتى ديگر بر پرونده جنايات جمهورى اسلامى و صادر كنندگان اين حكم و اين قبيل احكام اعدام اضافه شد.

كميته آذربايجان حزب كمونيست كارگرى ضمن محكوم كردن اين قتل عمد دولتى، به بازماندگان فيروز موسى لو تسليت ميگويد و اعلام ميكند كه با سرنگونى جمهورى اسلامى قاتلين و صادر كنندگان اين قتلها در دادگاه هاى مردمى به محاكمه كشيده شده و مجازات خواهند شد.

نابود باد حكومت اعدام

سرنگون باد جمهورى اسلامى

كميته آذربايجان حزب كمونيست كارگرى

٢١ جون ٢٠٢٢، ٣١ خرداد ١٤٠١

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …