جمهوری اسلامی زیر ضربات کوبنده مردم عراق و ایران برای بقا جنایت می آفریند

روز جمعه ۶ دسامبر بعد از تاریک شدن هوا تعدادی افراد مسلح سوار بر چهار اتوموبیل بسوی جمعیت حاضر در میدان تحریر تیراندازی کردند که متاسفانه ۳۱ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۵ تن دیگر زخمی شدند. پیشتر و در روز پنجشنبه ۴ دسامبر نیز عده ای مجهز به چاقو به جمعیت حمله کرده و ۱۷ تن را زخمی کردند. تظاهر کنندگان حزب الله عراق موسوم به “عسایب” را بانی و عامل این کشتار معرفی کرده اند اما دو روز قبل از این دو واقعه این خبر قوت گرفته بود که نوچه و قمه کش آدمکشان جمهوری اسلامی ، قاسم سلیمانی در تدارک این حمله توسط مزدورانش در بغداد به جمعیت مستقر در میدان تحریر است. علیرغم در کنترل داشتن مسیرهای مشرف به میدان تحریر از سوی واحدهای کنترل و حمایت از جمعیت در میدان تحریر، با این حال این رخداد جنایتکارانه قاسم سلیمانی و اوباش او، با کمک و همکاری نیروهای امنیتی و حشد اشعبی اجرا شده است. اکنون مقامات حکومت عراق به بهانه این کشتار گفته اند که ، “میخواهند برای امنیت جمعیت به این منطقه نیرو اعزام کنند” که چیزی جز طرح و ترفند مقامات حکومت عراق و دیگر آدمکشان رژیم اسلامی برای برهم زدن تجمع مردم در میدان تحریر نیست.


در شهر ناصریه از استان زیقار همچنان تظاهرکنندگان در میادین و خیابانها حضور چشمگیری دارند. در بیشتر محلات با نصب تصاویر جانباختگان روزهای اخیر برگزاری مراسم یادبود همچنان ادامه دارد. پیشتر مرکز نیروهای موسوم به واحد ضد ترور حکومت توسط تظاهرکنندگان تصرف شده بود که اکنون در کنترل کامل آنها قرار دارد. در ناصریه، زیقار حکومت و نیروهای امنیتی هیچگونه حضور و کنترلی ندارند و در کنترل کامل مردم است. اجرای امور و خدمات روزمره توسط مردم و جوانان صورت میگیرد.
شهر ناصریه مرکز استان زیقار بیشترین رودررویی مرم معترض و تظاهرکننده با ماموران حکومتی را تجربه کرده است. از ابتدای شروع اعتراضات تا کنون تنها در ناصریه حدود ۱۰۰ تن از معترضین بوسیله شلیک نیروهای حکومت جانباخته و بیشتر از۴۰ نفر دیگر زخمی شده اند. تنها در تظاهرات روز پنجشنبه هفته گذشته 25 تن با تیراندازی ماموران حکومتی جانباختند.
از ابتدای شروع تظاهرات در عراق تاکنون نزدیک به ۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۱۷ هزار نفر دیگر زخمی شده اند.


خامنه ای و دیگر باندهای مفلوک و زخم خورده رژیم اسلامی از قیام مردم ایران و عراق صدای خورد شدن استخوانهای خود و له شدن کل بساط و ساختار در حال ریزش خود را نظاره میکنند. برای بقای چند روز بیشتر در پاشیدن بوی متعفن شان به هر جنایتی دست میزنند. آدمکشی روز جمعه باندهای جمهوری اسلامی در بغداد از جنس همان جنایتی است که در روزهای پایانی آبان ماه علیه مردم معترض در شهرهای ایران و در نیزارهای ماهشهر انجام گرفت. تقلاهای جمهوری اسلامی برای سرپا نگه داشتن حکومت عراق، تلاشی مذبوحانه برای بقای حاکمان و ایت الله های مفتخور بر ایران است. مردم عراق و ایران با قیام و مبارزه ای که آغاز کرده اند، ساختار ترک خورده، فاسد و متعفن هر دو رژیم را کاملا به زیر خواهند کشید.
عبدل گلپریان
۷ دسامبر ۲۰۱۹

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …