جنگ ایران و اسراییل و خط سیاسی «چپ » خط امامی- مجید آذری

یک چپ خط امامی داشتیم و داریم که همواره از حکومت اسلامی ضد امریکایی دفاع کرده و میکند.
یک خط شبه توده ای- راه کارگری داشته و داریم که در حقیقت با خجالت از سیاستهای حکومت اسلامی دفاع کرده و میکند.
کسانی که از حککا ایران بریده و یا از روز اول مخالف حزب کمونیست کارگری ایران بوده ؛ همواره بخاطر دشمنی با سیاست های حککا عملا همراه خط سیاسی «راه کارگری» در خدمت حکومت بوده اند.
این روزها همه آنان ؛ از راه کارگری های اورجینال و تازه راه کارگری شده های حکمتیستی در یک چیز با هم اختلاف ندارند وآن هم مبارزه بی امان با حزب کمونیست کارگری وسرنگونی حککا است و بخصوص مبارزه با سیاستهای سرنگونی طلبی حککا است.
این روزها از صبح تا شام فریاد میزنند که:
۱-حککا ایران شعار تو خالی برای سرنگونی میدهد.
۲- حککا و طبقه کارگر بسیار ضعیف هستند و سرنگونی و خواهان سرنگونی بودن حکومت؛ عملا در خدمت رژیم جنچ و نتانیاهو و حکومت آمریکا است.
۳- و هر کس شعار سرنگونی بدهد و خواهان سرنگونی بخصوص در این روزها باشد؛ عملا در خدمت امپریالیستها و صهونیستها و سیاست های آنان است.
۴- لذا چون طبقه کارگر و کمونیستها ضعیف هستند ؛ حکومت فاشیست اسلامی به این راحتی و زودیها سرنگون شدنی نیست.
۴- هر کس خواهان سرنگونی این روزها باشد حتما حامی امپریالیست آمریکا و ننانیاهو است.
۵- همه سرنگونی طلبان عملا همکار نتانیاهو و حکومت آمریکا و سیاستهای آنان را دنبال میکنند و قصد دارند با دولت اسراییل؛ جمهوری اسلامی را سرنگون کند.
۶- در نتیجه این روزها هر کس سرنگونی طلب باشد و یا خواهان سرنگونی حکوت اسلامی باشد حتما سلطنت طلب و یا مجاهدینی و یا حامی ترامپ و رضاخان و رژیم چنجی است.
۷- نیروهای مقاومت اسلامی در فلسطین و منطقه علیه اسراییل هستند. در نتیجه اگر چه ممکن است با آنان زاویه هم داشت اما بالاخره یک نیروی ضد صهونیستی- آمریکایی- امپریالیستی هستند وامروز باید مخالفت با حکومت اسلامی و اسلام سیاسی را عمده نکرد چون امپریالیستها و اسراییل تضاد عمده اند …………………………………………………………………………………….
در یک کلام این باز مثل همیشه خط توده ای و شبه توده ای( راه کارگری )در چپ ایران باز مثل همیشه عصای دست حکومت اسلامی و خامنه ای شده اند. از حکومت اسلامی و فاشیسم اسلام سیاسی در منطقه دفاع میکنند. این جنگ هم یک بهانه برای پیشبرد این سیاست ضد انسانی آنان است.
رژیم اسلامی چه با جنگ و چه بدون جنگ سرنگون شدنی است. با سرنگونی حکومت اسلامی اسلام سیاسی حداقل نوع شیعی در منطقه دیگر کارآیی جنایت را ندارد در نتیجه از بین خواهد رفت.
میلیونها مردم مبارز در خیابانها با شعار –مرگ بر حکومت اسلامی- حکم سرنگونی حکومت را در خیابانها بصدا در آورده وصادر کرده اند.
انقلاب زن- زندگی- آزادی که هنوز ادامه دارد عملا حکم سرنگونی این حکومت فاشیست اسلامی را صادر کرده ومهر بطلانی به سیاستهای خط توده ای- راه کارگری حامیان بقای حکومت را زده.
با سرنگونی حکومت فاشیست اسلامی؛ تمام خط سیاسی توده ای-راه کارگری حامیان حکومت اسلامی همراه با آن به گورستان تاریخ سپرده میشوند.
سرنگون باد حکومت فاشیست اسلامی

اینرا هم بخوانید

مجید آذری: ایرج مصداقی، تکامل سیاسی

ایرج مصداقی: تکامل سیاسی- از عاشق فرقه اسلامی رجوی بودن تا حمایت کامل از حکومت …